Klarsynt på gränsen till synisk ibland
Ingen lurar dig, du är på din vakt och är kritisk men öppen. Ingen lurar dig, du ser vad människor handlar om. Stark, stabil och rak. Samtidigt som du är kärleksfull och mjuk och värnar om de svaga.
Rättvísa är ditt rättesnöre, och orättvisor berör dig djupt. Du har en bra självkänsla, men har lite för lätt att lova saker för fort utan att tänka efter om det är nåt du verkligen vill. Men du är ändå lojal så du vill stå för det du lovat. Det kan skapa en konflikt i dig. Rakryggad och stolt, möjligtvis lite väl fågäng i bland
Det är vad jag känner när jag ser dina vackra gröna ögon
kram Anki
Kommenterar inte än ifall det är ngn annan som har lust att tolka.
Happyspirit jag har pm:at dig
Ja som sagt samma här forsätt gärna jag kan vara helt ute och cykla. Så strunta i det jag skrivit och gå på eran känsla bara
läser inga andra inlägg innan jag börjar. Klok. Snabbtänkt. Har svar på tal. Ibland säger du kanske mer än du borde. Kanske svårt med känslor? Skyler över och pratar bort så fort det blir tal om nåt känsligt. Får för mig att du har kanske ett eller två barn. Två pojkar kanske? har ingen aning om nåt överhuvudtaget stämmer..
Du är en person som gärna vill bilda dig en egen uppfattning om saker o ting. Inte ett dugg lättpåverkad, snarare tvärtom. Du har en fasad utåt som utstrålar säkerhet - vet inte om det är så du känner - kan vara en barriär. Du är en sökare, en person som söker svar på olika frågeställningar, och som kan gräva på djupet för att hitta dem. Jag tror också att du har en analytisk läggning…köper inte vad som helst som folk berättar för dig.
:)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
litet inlägg. Har läst alla kommentarer och håller med tuvstarr. Jag fick också känslan av en barriär och att du verkar mycket tuffare än du egentligen är. Du kanske är rädd för något? Att bli sårad? Nu är jag antagligen helt ute och cyklar..
Jag väntar ännu ett tag….ifall någon har lust att tyda
Jag tror att du jobbar eller har jobbat med många människor omkring dig och har lärt dig av erfarenhet hur du ska bete dig, vad människor gör förvånar dig inte så mycket för du har en distans till det. Har du jobbat inom vården? Tror du gillar att gå ut och äta med vänner eller väninnor. Har lätt att uttrycka dina åsikter och har nära till skratt. Tror du kanske har svårare att uttrycka dina egna känslor för andra utan mer att det är känslor som handlar om annat, mer åt empati-hållet. Har du en blå fyradörrars lite större bil kanske en combi som har några år på nacken?
Happyspirit, du träffade rätt på det mesta.Rättvísa är ditt rättesnöre, och orättvisor berör dig djupt.Det har jag haft med mig sen barnsben.
Tuvstarr,allt stämde som du tolkade
Loreena, det sista stämde jättebra
Jag vill också påpeka att om man kanske inte träffar rätt på allt,så sluta inte tolka ,man blir ju bättre med tiden,och vissa ögon eller andra saker kan vara svårare än andra att tolka.

Bläää. Tänkte just testa :) får väl hitta någon annan försökskanin! haha. Vackra ögon förövrigt.. väldigt mysteriska.. jag får en känsla av "troll".. ursäkta, inget illa menat. Men öhm… typ trollskog :D kanske passar bättre. Det är bara vad jag förknippar dom med
#11 Tack,men det är rätt så vanliga ögon
Trollskog:Jag älskar att gå i skogen,krama träd,bara finnas i skogen…….kanske det var därför du fick en känsla av troll
Tack Snabster/Tiia