Återkommande
Jag har en dröm som återkommer till mig med jämna mellanrum.
Jag befinner mig i ett rum, närmare bestämt ett mycket litet kök. Till vänster om mig står ett litet köksskåp, ytan är belagd med typ en perstorpsplatta, (Ni vet de där grå/vit rutiga). Jag sneglar upp mot taket och ser ett ganska stort spindelväv och damm. På min högra sida finns diskbänken och på golvet lutandes mot ena väggen står en sopkvast. Jag tar den här sopkvasten för att ta bort spindelväv och damm. Det som är så kusligt, är att taket är som gipsplattor som vilar på en ram. När jag väl når upp till spindelväven så råkar jag även peta till en av dessa plattor, det som händer då är att hela plattan bara rasar ner tillsammans med massa annan bråte. Jag har ingen aning om vad det kan betyda. Jag vaknar alltid på samma ställe och hjärta och puls slår i 180.
Någon som har någon teori om vad det kan tänkas betyda?
Tjingeling…
Min spontana känsla med din dröm, känns som att du är på väg att " städa" ut- eller fram.. något i din skalle, som har legat och "grott" för dig ett längre tag. Och när du väl börjat, så har mer och mer kommit fram för dig…En teori bara, jag kan mycket väl ha fel. Men jag vet ju själv att jag har drömt liknande drömmar som dig, och då har det haft denna innebörd ungefär, så jag ville bara dela med mig ifall att det kan vara till någon hjälp….Lycka till. 

Jag har två drömmar som kommer o går.Det är ett bra tag sedan jag drömde någon av dom.
Den ena handlar om vårt förra hus. I drömmen spökar det i det o det känns som om jag letar o vill fly undan detta ( haha tro f.. det) Sen är jag på övanvåningen o där tittar jag upp mot taket o ser att det är väldigt trasigt. Jag ser ett stort ojämnt hål, brädor som sticker fram lite här o där i takets hål. Sen ser jag kvällshimlen med alla sina stjärnor o där brukar jag vakna??
Den andra drömmen befinner jag mig i ett äldre hyreshus. (Jag begriper inte om jag bor där själv!) men i drömmen befinner jag mig i trappen. Jag går någon våning upp o ibland någon våning ner. Sen brukar jag gå ner mot källaren. En lång slingrig mörk stentrappa,, Jag känner obehag på vägen, men kommer aldrig längre än dit i drömmen. TUR ÄR VÄL DET! HUAAA.
Men jag vet inte hur dessa två drömmar ska tydas mer än *rädsla kanske*