Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 323 ggr
TacoBelle
0

Vad ser ni i detta par?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer ett par ögon till vars ägare gärna vill höra vad ni har för funderingar.

Skickar 3 olika bilder, dock på samma ögonpar.

TacoBelle
0

Bild 2.

TacoBelle
0

Bild 3.

melia
0

vettsrkrämd var vad jag tänkte först *s* men det stämmer nog knappast Glad

kram melia som försöker hellre än bra :)

TacoBelle
0

#3 Tja, jag har väldigt stora ögon med stooora pupiller. Brukar likna mig själv vid ett rådjur i strålkastarljus. *S*

zeretki
0

Sårbar, känslig.

TacoBelle
0

Putt

KuroTenshi
0

Osäkerhet. inre räddsla.

galdra
0

Du är en nyfiken person.Orädd,lite flirtig av dig.Samtidigt är du ärlig,populär och har många vänner runt dig.Det känns som om du inte gillar att vara ensam och sysslolös.Du är energisk och generös.Jag tror att du har ett sjuhelsikes humör,när du blir arg så flyger det saker..Du kan inte leva utan musik,tycker om att dansa.Jag tror också du spelar nåt instrument själv.

TacoBelle
0

Tack för era funderingar!

Galdra Tyvärr måste jag säga att det inte stämmer så bra. Nyfiken, generös och ärlig är jag, men varken orädd eller flirtig. Jag är en ensamvarg och gillar att inte ha för många järn i elden. Jag har inte något sjuhelsikes humör, blir i princip aldrig arg och har aldrig kastat något om jag blivit arg. :) Musik älskar jag, fast jag kan leva utan det. Jag spelar dock lite gitarr och sjunger.

galdra
0

#9 Ok ,tack för att jag fick öva på dig i alla fall.Kram

TacoBelle
0

#10 Tack själv Skrattande

TacoBelle
0

Var tittar ni som läser ögon? Är det svårare att läsa av något när man som jag har så stora pupiller?