Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 1022 ggr
[Anonym321123]
0

Ande här?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag känner mig ALLTID iakttagen från den här korridoren. Jag undrar om ni möjligtvis kan känna vad som finns där? Tack på förhand!

[Anonym321123]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till bild

BlackAngel21
1

Jag är ingen expert på andar, spöken eller dylik, men förstår verkligen vad du menar! Bara genom bilden känner man något vilket bara endast visar att det är något starkt ändå, tillräckligt starkt för att de ska kännas genom en bild. 

Att säga att någon kanske har dött där är nog att överdriva från min sida, men, jag skulle tro att något "stort" har skett där inne. Jag vet inte hur gammalt det där huset, eller den där korridoren, är, men… Ifall jag bara gissar lite hejvilt här så skulle jag tro att något väldigt bra en gång i tiden hade hänt där. Kanske friade någon till en annan, och att kärleken var så stor att det "präglades" in i väggarna. Men, med tiden så mindes inte någon den där kärleken längre, och den glömda kärleken kanske blev "förvriden" på något vis och känns lite… "kuslig" efter all denna tid. 
Känslor och andar kan vara väldigt lika ibland. Jag tror på att du antingen har en "skepnad" av något slag - kanske ett varelse från ett minne som var så starkt att det blev verkligt - som sedan har fångat upp den där känslan och… ja, tagit till sig den. 

Du kanske må vara iakttagen, men, det är inte alltid en dålig sak. Det är säkert bara en varelse i väggarna som söker efter någon som kan minnas den igen, eller något liknande. 
Dock så är jag ingen expert som sagt och det är mycket möjligt att jag har fel… 
Hoppas jag har varit till någon hjälp åtminstone! ^_^ :)

"Jag tror inte på att världen inte är rättvis... Jag tror det är människorna som inte är rättvisa och får världen att framstå som det..."

[Anonym321123]
0

Tack så mycket för ditt svar! Om du eller någon annan kommer på något mer så skriv gärna!!:)

Jina.
0

Jag brukar gå efter min känsla.

Jag kan känna av en gammal gumman som sitter ner och knappt kan gå. Hon verkar känna dig. Hon är bara på besök och tittar till, inget mer, så inga negativa energier :)

www.mediumjina.se

[tk1971]
3

Tänd lite lampor därinne så känns det nog bättre.

[Anonym321123]
0

#4 Den ända jag kan komma o tänka på är min farmors mor:) Hon kunde inte gå alls dom sista åren, hon bara låg. Jag besökte henne som liten tillsammans med min farmor:) Hon har kommit o hälsat på min farmor, så hon kanske vill säga hej till mig med;) tack för ditt svar! #5 Det känns alltid likadant, det kan lika gärna var mitt på dagen, o lampor tända!;)