Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 691 ggr
Nirvana_Ophelia
1

Se in i framtiden

För det mesta, brukar jag kunna se in i framtiden, med sanndrömmar och syner. Nu står jag vid en skiljeväg och vet inte vilken väg jag ska ta. Har haft flera sanndrömmar, som senare hänt…har ni några tips om hur man ser in i framtiden, tarot, scrying, stå framför en spegel med rökelse och ljus? Eller fråga sin ängel om råd? Vad ser ni om mig? Vet inte vem den rätte är och för att ta reda på det, behövs rökelsen myrra och att man frågar Afrodite, men har varken myrra eller hur man kontaktar Afrodite…verkar finnas flera världar, vet bara inte var jag står.:(

Amandla
3

Är det avläsning du vill ha så gör ett inlägg i Avläsningstråden. Annars kan du ta en titt i kategorin som heter Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. eller kika in på Tarot.ifokus och läs i trådarna (men det är inte tillåtet att be om gratis läggningar där).

pirri17
2

Jag ser in i framtiden vilket kön fostret har hos den gravida kvinnan! Prinsessa Victoria har svårt att bli gravid just nu men när hon blir gravid då blir det en pojke och sen en flicka, hon ska ha tre barn. Det såg jag för 10 års sen framför mig. 2 flickor och en pojke!

Brunett

ALPHIRA
3

Vet inte hur gammal du är men minns när jag själv var ung och ivrig att veta vem den rätta är. Nu är jag 63 men förstår din längtan mycket väl. Är det inte konstigt att man så gärna vill veta det i förväg?

All facit i hand tycker jag egentligen att du (och även andra unga tjejer) kunde lugna ner er och vänta vad livet har att erbjuda. Det har ju så mycket i bagaget.

Tacka och ta emot, skulle jag gärna säga. -Det kanske stämmer att vi har valt våra liv/vår partner innan vi föddes. (Om det nu stämmer…)

Då är det nästan bestämt att HAN kommer, lurar sig bakom hörnet…

Men det kanske är inte han med Stort H, ibland väljer vi fel eller rättare sagt i förtid eftersom vi är så otåliga… 

Du ser, jag kunde inte hjälpa dig ett dugg.

Men visst finns det "konster" man kan använda för att se vem "han" är, det har jag själv upplevt men det är inte sagt att du nödvändigtvis ser DEN RÄTTA utan du ser DEN NÄSTA i ditt liv. Men "nästa" kan också vara lika med den "rätta", självklart. -Kan bero på hur man ställer frågan.