Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 333 ggr
Tuva-Lena
0

Vad gör ni..

..när servrarna krånglar och man inte kan komma in på forumet? HJÄLP! Hela kvällen har jag försökt att hitta på nåt annat, och regnet har öst ner ute så där kan jag inte heller vara! Hemlis

Till sist tog jag itu med en hemsida, men av o till gick jag in för att kolla. Ingen ro i kroppen alls, läste en bok, tittade på TV, gick ner till stallet o pysslade med hästarna - men som sagt, saknade forumet såå! Och nu, äntligen fick jag träffa er, men då är det dags att säga go´natt! Vilken tur då att det kommer en dag imorgon också! Glad

Kram till er alla goá vänner!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Snabster
0

Jag tittade på lite film och blev berusad. Som vanligt när jag inte har nåt att göra, hehe.

Sov gott!!

Karl_Norberg
0

ja jag har lagat  mat   gjorde korv stroganoff och kokade ris ,

Coturnix
0

Jag skrev ett dagboksinlägg och skrev av mig min desperation…:)

Tuva-Lena
0

#1 Blir man berusad av att titta på film..? :)

Tuva-Lena
0

#3 Fy, det lät inte roligt! Jag skall gå in o läsa ditt inlägg. Hoppas att det ljusnar för dig! Kram! :)

Jaha, nu har jag läst inlägget, och jag håller med: värre kan det inte bli! Skrattande

Thinka
0

Jag satt också och tittade på film om en ung tjej som var läkare och hamnade i koma och klev ur kroppen och besökte en kille hon fick hjlp av honom att se till att de anhöriga inte stängde av de livsuppehållande maskinerna…hon vaknade upp och killen och hon blev ett par. påhittad historia men faktsikt underhållande. men jag var till datorn flera vändor under kvällen.

Elisabeth-J
0

Jag hade arbeten igår kväll och sen var jag trött Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Elisabeth-J
0

Den här kvällen var jobbigare, efter ett jobb jag hade så skulle jag in på sajten men det gick ju inte :(  Robin är ute med skolan och fiskar kräftor, kommer hem någon gång kring midnatt så att sova är ingen ide´än på ett tag. Jag hoppas att grabbarna nu har fått ordning på ifokus-strulet ;) Nu är jag ju Medarbetare på Barn.ifokus och jag skulle lägga in en artikel där ikväll men nu får det bli imorgon istället :)

Elisabeth 

Tuva-Lena
0

#8 Hjälp Elisabeth! Har du lyckats fiffla till dig fler timmar per dygn än vi andra? :) Jag fattar inte hur du hinner med allting..Förvånad Och här går jag o "gruvar" lite för att starta den andra sajten, p g a att jag är rädd för att inte hinna med och serva den riktigt..

Obefogat..? Fundersam

Elisabeth-J
0

#9 Hahaha Jag har ju sagt att jag hjälper dig med sajten Skrattande
så det är bara att köra igång, jag väntar ju med spänning varje dag Flört

Elisabeth 

Tuva-Lena
0

#10 Tack snälla, nu kan jag sova lugnt…Cool

Elisabeth-J
0

Dröm om lite artiklar och forumsinlägg så kör du igång när du har vaknat imorgon Cool

Elisabeth 

Bybo
0

#9 Vilken sajt??? :-)

Elisabeth-J
0

#13 Är du nyfiken Pia? Flört

Elisabeth 

Bybo
0

hahahahhaa.Ja!!!!!! ;-)

Tuva-Lena
0

#12 #13 Har inte fått materialet än..Fot i munnnen fast drömma kan man ju ändå förstås! :)

Elisabeth-J
0

#16 Har du inte fått det än? Skicka ett pm och påminn för det borde du ha fått direkt Förvånad

Elisabeth 

YvonneW
0

Jag är så nyfiken på nya sajten Tuvstarr. Lova att säga till när den öppnar!

Kramis/YvonneFlört