För den som är nyfiken....
Med anledning av att Katie startat ett inlägg där hon visar kort och berättar lite om våra gemensamma upplevelser i somras, så har jag nu skrivit ner min egen lilla historia i korta drag i min dagbok om det hela ifall ni vill läsa om det. Det är en hyllning till två människor, som har gått igenom otroliga saker i livet!!! Så de är väl värda en hyllning tycker jag!!!
Kram Carina
Jag var nyfiken,,
Måste varit en UNDERBAR upplevelse,, en berättelse som gick in i hjärtat direkt,,

Jag var nyfiken också,helt otroligt fint.Glädjetårar…för er skull.

Vilken härlig berättelse Carina.Går rakt in i själ och hjärta,och jag blir så glad för er skull!!Kram Ewa
Carina! Tack för dina underbart vackra och varma ord!! Jösses vad tårarna rann, var tvungen att gå ifrån datan ett tag
Dina ord berörde mig djupt! Tack min vän!
Skriver mer privat till dig sen, skall gå ner till Patriks grav nu och sätta en blomma, skall tända ett ljus från dig till han 
Många varma kramar/Katie

Jag grät när jag läste det här. Dessa sammanträffanden mellan människor som är menade att träffas i det här livet möts på en sajt genom Kaths son i andevärlden! Jag får rysningar och tårar av glädje och lycka! Tack Carina och Kath för att ni delar med er av den här underbara berättelsen och om era upplevelser, det berör djupt i hjärtat av enorm glädje och tacksamhet!
Varma kramar till er båda, eller alla tre rättare sagt!!! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ja, ni kan aldrig ana vad detta facinerar mig varenda dag!! Jag trodde aldrig i min vildast fantasi ens att jag skulle få uppleva dess like…Men det hände/ händer , och glad är jag för det förstås…
Kram på er alla!!!
TACK ALLA som skrivit så fina ord om min berättelse. Stor kram till er alla…

Oj, vad bra skrivet.
Nu blev jag nyfiken på att läsa Kath's historia. :)

Vilken underbar berättelse. jag fick gåshud då jag läste allt, helt fantastiskt.
Lycka till alla tre, men er fortsatta relation. Kram :-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör