Mera ögon !!
DU är en passionerad person, med mycket känslor. ibland blir det för mycket känslor och lite kaos.

Har du linser i?Jag blir tveksam om det är din riktiga ögonfärg.Svårt att läsa av…Jag ser inte den verkliga du.

Nej gud nej, har inte ens glasögon det är min riktiga färg =/

# 2 Nyfiken på hur du menar att du inte ser mitt verkliga jag ??

Man ser för mycket av ögonvitan,irisen blir för liten för att läsa…det var därför jag trodde du hade linser….Nån annan kan få försöka….

Jag tycker att du verkar vara en stark person, säger vad du tycker. Låter dig inte trampas ner av någon.
Jag känner någonting med en hund, kanske en schäfer.
Mat? tycker du om att laga mat?

Hihih intressant =) fler som kan se något ???
Oki nu förstår jag vad du menar, håller kameran ovanför huvudet så jag tittar uppåt, skullr kanske tagit mer rakt framifrån =/

putt

Precis för du ser fly förb.. ut.Det är det första intrycket jag fick….Jag tror inte du är det faktiskt,därför blir det så fel.

#9 OJ DÅ !! =) Ja det är jag ju absolut inte hehehe.
Nu var det ju inte så många som svarade , så jag kan ju säga att ni hade lite rätt båda två 1 & 6 =)
Passionerad ja, när det är saker jag brinner för och tror på =)
Hund ja jag hade en blandras med mycket schäfer i en gång, men annars är jag mer en kattmänniska.
Är oftast stark när det verkligen behövs (krisar) men kan ibland vara svag och känna mig liten ibland.
jag läser inga andra kommentarer innan så jag inte blir påverkad av dem. Hm.. Du ser lite lurig ut.. Tycker om god mat. Njutningsmänniska. Tycker om att ha det bekvämt och varmt.. (Som en kissekatt..) Bara spånar nu vad som dyker upp. Långsint? En skorpion eller kräfta kanske? hett temperament? Du är lite svår att komma underfund med och lite hemlighetsfull. Du har också bestämda åsikter. Varm och passionerad.. Få se om det var helt åt skogen..
Första intrycket ser du arg ut, så ilska. men sedan tycker jag du ser ut att vara rätt osäker av dig.
Jag berättar vad jag fick upp
Det första jag ser är att du har lätta att nå människor oftast såna som andra inte kan nå så lätt. Man kan säga att du "raserar murar". Alltså är du social och har lätt för att prata och uttrycka dig. Du är en väldigt rak person och mycket humoristisk. Din humor är på gränsen till ironisk. Ärlig och rak men du kan ibland lura dig själv. Stark vilja när du väl har bestämt dig. Karismatisk, människor dras till dig. Du får kanske se upp med vilka´du lägger din energi på. Du analyserar mycket men är ändå känslig. En bra balans tycker jag för då köper man inte in på allt. Mycket generös och du bjuder gärna på dig själv. Jag ser också ett par killar runt dig kan vara barn. ca 8 år får jag.
Kram Anki

# 13 Nästan lite ruskigt vad bra det stämmde =)
Det endajag inte känner igen är i så fall "ett par killar på 8 år" =/ men det kanske är något som kommer , vem vet jag kanske träffar en karl som har två tvillingsöner på 8 år hehehe =P
Du arbetar inte med barn? I den åldern? Den ena var i 8 års åldern och en äldre tonåring
Har faktiskt ingen aning var de kom ifrån *skrattar* Ja de kanske kommer vem vet

Nej jag har sjukbidrag, men jag har en son på 17 år och en dotter på 14
Jaha, då är det bara 8 åringen som är ett mysterium fortfarande *skrattar* Du har vackra ögon det var roligt att få läsa av dem
Tack för det
Kram Anki

du ser arg ut :)