Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 232 ggr
Elisabeth-J
0

H-T-A Upplevelser 23/8

Skriv gärna och berätta om era upplevelser efter kvällens healing! Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tarantella
0

MIna upplevelser för kvällen. När jag väl kom till ro och fick lägga mig och försöka varava ner var klockan några minuter i åtta, gick ändå bra att  varva ner. I början hade jag konstiga tryck och pirrinangar på vissa specifika punkter i kroppen, tex höger öga en punkt i huude och en punkt långt ner på magen. Försvann lite och kom till medvetande vid halv då grannen börja greja hos sig. Nu känner jag mig mycket lättare på dom punkterna jag kände det där trycket, känns som öga liksom öppnat upp sig (har ingen problem med synen men har dock märkt att när jag blunda och visualiserar så ser jag mina bilder med vänster öga, kanske jag nu har öppnat upp det andra ögat).  Annars är jag varm om händer och fötter nu, litet sömnig och törstig. Känner mig lättare i kroppen :)

Thinka
0

Oh ikväll är jag först att få berätta!!!Flört Som vanligt pirrade det och stack i kroppen och blev varmt från axlarna och neråt. Men idag skickade jag ju också till er andra, mina händer blev jätte varma. en av er som jag skickade till fick jag en tydlig blild utav, pang den kom och pang den försvann. sen fick jag tryck över pannan, men det har släppt nu och jag känner mig avslappnad och pigg.

april4
0

Jag vill börja med att tacka för healingen, men denna gång kände jag ingenting. Meningen var att jag skulle skicka, det funkade inte heller. Jag kunde inte koncentrera mig alls.

Tina-O
0

Jag tror det är tredje gången jag deltar.Förut har jag inte känt någonting,i kväll var jag på väg att ge upp när jag kände en våg av värme i bröstet.Så det kanske finns hopp för mig med, trodde jag var helt oemotagligFlört…Nu känner jag mig lugn och avslappnad.Glömde tala om att det killade i håret, som det alltid gör när jag lägger mig för att slappna av.Skrattande

karini
0

Jag somnade och sov som en stockSkrattande men innan jag somnade så killade i handen sen minns jag inget. Men det var också första gången. Men tack så mycket alla!! Glad

Tiia
0

Jag blev jättepigg när jag fått healingen.Jättetack.

När jag gav healing såg jag oss alla gå uppåt mot en vulkan.

Någon frågade varför vi skulle gå upp mot en torr krater,men när vi kom dit fanns där en jättevacker sjö,med grön fin skog omkring.Vi satte oss nära vattnet.

I nästa sekvens såg jag vindkraftverk(ni vet domhär vita) och sedan ordet Frösön.

Agila
0

Tack så jättemycket för healingen.

Jag sov som en stock efteråtSkrattande

kath
0

Jag skäms Generad Jag glömde helt bort det.. kanske kan bero på att jag satt "redo" för healingen kvällen innan i en kvart innan jag kom på att det var fel dag..Förvånad

TantAlma
0

Jag satt framför tv och tänkte nu ska jag komma ihåg detta kl 20.00. Men när jag la mig kom jag på jag missat det. Jag hade lika ont i axlarna som innan. Jag hade svårt att somna. Men i morse där emot var smärtan borta. Nu har jag bytt lakan i sängen så smärtan är tillbaka igen.. Men jag vill endå säga tack….så mycket….

Vibeka
0

Tackar så mycket för healingen! Glad

Ljus Carina

kath
0

Tack förresten, även om jag inte var närvarande, fy på mig Cool

Bybo
0

Ja!! Tack tack!! Denna gången somnade jag inte :-) Fast det det var ju lite typiskt då jag själv inte skickade denna gång….

Men iaf kände jag mig lugn och pigg efteråt…trots min jäkla förkylning *ler*

ChristinaE
0

Tack så mycket för helingen!! Jag sov gott hela natten:)

Elisabeth-J
0

Tack alla för healingen! Innan healingen så var jag på kraftplatsen där jag också fick healing så jag fick verkligen energi igår! :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Lejonet
0

Tack i efterhand för healingen. Jag sov sim en stock mellan klockan 20-21. Konstigt va?

zoddan
0

Hej.

Jag var ute och åkte bil på väg hem från en konferens men stannade och stod stilla en kvart.

Det var första gången och jag var trött när jag stannade och piggare när jag körde vidare. Om det berodde på pausen eller healingen vet jag inte. Hoppas vara hemma nästa gång så att jag kan förbereda mej.

Hälsningar Zoddan