OT reser
jag reser bort över helgen ska till en väninna i Valdemarsvik, äta gott, rida och bara mysa (hon har andar i sitt hus, fniss ska bli kul att se om jag träffar nån den här gången också!) Åker tidigt imorgon bitti.
Trevlig resa o gonatt!!
Res väl, Thinka!! Och ha det så kul!
Tack för hjälpen i går..idag har jag inte ont!!
Med Ljus och Värme // Shintaida

Det låter härligt! Jag önskar dig en underbar helg! 
Kramar / Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
LÄt ju jättemysigt :) Du får rida för mig oxå, jag skulle vilja,men är rädd för hästar *S*
Jättemysigt Thinka! Blir såå sugen på att rida, och extra roligt då man har någon som följer med! Kom ihåg hjälmen! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Ha en härlig helg Thinka.Det är du väl värd,att få komma iväg och må lite gott!!Men vi kommer att sakna dej!
Kram
Må du ha en riktigt skön och härlig helg. Och du Thinka, hälsa "andarna" !
Kram Junetta

…och jag kommer att sakna er! Kan ju bara inte sätta mig vid datorn hos väninnan och sitta i flera timmar, hihihi det skulle se ut det!
Jag blir uppe sent ikväll drog igång en baguette deg alldeles nyss, räknar med att ha bakat klar vid ett…ps Junetta jag ska hälsa städerskan, fniss . Väninnan bor i en gammalskola bla finns gammla städerskan där, med en uråldrig dammsugare i högsta hugg

Rider du western, Thinka? det skulle jag också vilja lära mig. Ser sååå mysigt ut, och vicken snygg ryttarinna! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

"10 Nej jag rider inte western, det gör väninnan.
#4 Du får komma hit på terapi, jag har ju gamla Madam som kan göra livet surt för vem som helst som "vet bäst och kan rida" men som vilken nybörjare som helst kan rida. Dessutom blir hon beskyddande mot alla som är hästrädda så du blir aldrig av med henne utan hon kommer att ta hand om dig på bästa sätt och försöka pussa ihjäl dig i värsta fall.