Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterbarnungdomar
Läst 1225 ggr
:')
0

Förutse saker

Jag får väldigt ofta en känsla av att en viss sak kommer hända. Den kommer från ingen stans och besannas bara några minuter efteråt. Som exempel så satt jag på bussen igår med en person innanför mig. Jag satt alltså närmast gången. Från absolut ingen stans fick jag tanken "Tänk om hon ska av här, men visar det inte fören bussen stannat helt och öppnat dörrarna, så att jag måste skynda mig upp och släppa ut henne för att hon ska hinna av". Det var precis det som hände. Så det scenariot jag såg i huvudet, hände.

Dessa saker händer väldigt ofta, ibland är det större och mer komplicerade saker, och ibland mindre. Så som att veta vad en person kommer säga, eller veta att en person kommer vara på ett visst ställe.

Fleeera gånger vet jag vad någon ska säga och säger det högt ut samtidigt som den personen, är väldigt kul.

Vad beror detta på? Är det bara så att jag är bra på att läsa av folk och tänka utifrån situationen? Eller är det något annat? Tycker det är både kul men lite läskigt samtidigt, för det blir lika förvånande varje gång tanken jag fått blir verklighet.

Visste inte var jag skulle skriva detta, så provar här :)

fatcat
1

Du har telepatiska krafter. Ut och köp en trisslott! 😍

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Nevina
1

Det där händer mig också ofta, har gjort det sedan jag var barn. Brukar ha kul åt när jag får till mig meningar ordagrant, oftast säger jag dem inte högt längre, utan ler för mig själv när personen väl säger dem. Men ibland kan man bara inte låta bli och folk blir alltid lika förvånade över att visste precis vad de skulle säga. 😃

Det där med att veta att man snart kommer träffa på en viss person på en viss plats är också lite underhållande. Särskilt när man tycker att personen i fråga inte borde ha något ärende dit och tänker att det man fått till sig inte kan stämma, men så springer man på personen iaf. Då är det jag som blir förvånad, först över att jag hade rätt trots att jag inte trodde att personen hade "där att göra" och sedan över att jag var dum och inte trodde på mig själv. 😮

allhealing
0

#1,

en person som tänker en tanke tänks och kan därefter omsättas i ord. Att en person med högt utvecklad  HSP (hög sensitiv person) har förmågan att hos andra individer känna av känslotillstånd och tanketillstånd är inget konstigt. Jag använder den tekniken ofta när jag arbetar.

En trisslott tänker däremot inte en tanke så jag förstår inte riktigt hur du tänker fatcat.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

fatcat
1

#3 Tråden handlar om att förutse saker, inte läsa tankar även om man får den uppfattningen utifrån trådskaparens perspektiv🙂

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

allhealing
0

#4,

ok =)

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet