Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 891 ggr
LeS-
0

DRömma sanndrömmar

Hej!

Jag undrar om någon av er har drömt sanndrömmar?

Jag har drömt några enstaka drömmar som blivit sanning.

För ett tag sedan drömde jag att min dåvarande svärmor berättade för mig att jag och mitt ex inte skulle vara tillsammans mer. Kort därefter lämnade han mig.

Jag har oftast bra kontroll över mina drömmar, kan välja att vara kvar i en dröm eller vakna upp ur den om jag känner obehag. Jag vet även när mina drömmar endast är drömmar. Det händer ofta när jag träffar en annan ex och vän som gick bort 2008. När vi ses i drömmarna så vet jag att det endast är en dröm och att vi är där för att träffas.

[Glitterregn]
0

Jag har tyvärr aldrig gjort det men en kompis mamma gjorde det en gång. Hon drömde att hennes äldsta dotter (min kompis syster) skulle ramla och slå huvudet i en trottoarkant. Två dagar senare gjorde hon det. Tycker att det är så spännande med sanndrömmar. Synd att jag aldrig fått uppleva dom själv.

LeS-
1

Häromdagen hade jag en sådan typ av dröm där jag vet att jag befinner mig i en dröm och jag vet att jag är där för att träffa någon. Helt plötsligt dyker mitt ex upp. Jag frågar honom när han kommer att komma tillbaka och han säger med ett leende på läpparna och fylld av energi och glädje "inte nu" Han ger mig en puss på munnen och går iväg.

Intressant möte..

Jag är övertygad om att vi har ett speciellt band emellan oss..ett band som inte går att bryta upp. Så säger min intuition, det har den alltid gjort. Trots att jag aldrig älskat honom med passion.

Alicereyes
0

jag hade förr förra året en kille jag va helt förälskad i, men han gjorde bara mig illa psykiskt.. Han knäckte mig totalt. Ändån stanna jag med honom.. Vi kunde träffas 2-3 gånger i ca. två veckor, sen orkade han ej med mig mer, så han sa upp kontakten sen fortsatte det så i ca 6 månader.
Sista gången de hände, drömde jag natten innan exakt varenda detalj vad som skulle hända mellan oss & jag fick känslan att det skulle vara slut på riktigt. Nästa dag vaknade jag upp helt förtvivlad. Och nästan exakt de jag hade drömt hände senare under dagen.. De va väldigt obehagligt & sjukt tycker jag haha..

Nirvana_Ophelia
0

#3Jag tror det kan ha varit en sanndröm, eller också var det en logisk övervägning.

Lonewolf
0

Jag har sanndrömmar då och då. En av de första var när jag hade beställt en sak från ett företag men det dök aldrig upp något paket. Tre månader efter beställningen drömde jag att jag skulle vänta på posten för mitt paket hade kommit och mycket riktigt avin låg på golvet innanför dörren. Jag kan även styra mina drömmar dit jag vill.

fatcat
1

Hjärnan räknar ut medans vi sover vad som kanske sker i framtiden, ingenting konstigt med det. Minns någon bra tråd magi-cat skrev angående det.

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law