vad har hänt?
I dag när jag kom hem (har varit borta ca 7 timmar) så är min kanin helt vettskrämd!
Han har utebur med fri tillgång till hage. Hagen är hög så jag kan inte tänka mig att något djur kommit in där (förutom en katt möjligtvis) men han är rädd för mig!!
Annars är han världens tamaste som kommer och rusar till grinden när någon visar sig på gården och vill bli upptagen o kelad med.
Nu när jag gick in i hagen så började han springa runt som en galning och in i väggar o sen sitter han och flämtar o stampar åt mig, har försökt gå dit igen och ha godsaker med mig åt han men inget hjälper han trycker i ett hörn o man får inte komma nära :( jag blir så ledsen :( han är min lilla kelgris. Finns det någon som "ser" vad som hänt när jag varit borta?

Vad söt han är! Han måste ha blivit skrämd av någon eller något, stackars liten! :(
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Kan inte sånt här…men kaninen kanske haft påhälsning av en orm eller fågel?

Tror det är något djur som skrämt honom. Är det tak på hagen? Djuret behöver inte ha kommit in i hagen men har kanske jagat honom utanför. Han blir nog sig själv igen snart. Bjud honom på extra god kvällsmat.

#1 Ja visst är han!!
helt underbart go! Han heter Hasse
något måste ha skrämt honom ordentligt, om det är ett djur så förstår jag inte varför han är rädd för mig 
#2 uch en orm
det hoppas jag verkligen inte! huu då vågar inte jag mig ut på gården mer :/
#3 nej det är inte tak på hagen, men det är högt staket, jag hoppas du har rätt, att han blir sig själv igen, men nu har han varit livrädd hela kvällen jag har mutat med allt gott han gillar men han är jätte rädd 
Jag hade med mig ett vitt A4 ark i handen när jag gick in i hagen då han blev rädd, men det kan han väl inte blivit skrämd av? har provat bytt kläder också ifall det skulle bli nån skillnad men det blev det ju inte förstårs :( han är min lilla skruttkille, jag är så rädd att det här blir bestående.. har en kanin blivit skygg så är det ju nästan omöjligt att få den tam igen 

Hur är det med Hasse nu?