Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 543 ggr
Karmatarerskanise
0

Läs mina ögon :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Läs gärna mina ögon :)

Karmatarerskanise
0

putt

Sol-Angelica
0

Snäll ,gillar att ha många järn i elden samtidigt,känner lite saknad,,

mosterMimmi
0

får jag försöka, har aldrig gjort det här: Du har ju väldigt vackra ögon och har sett och upplevt mycket. Du har lätt att genomskåda människor. De kan inte ljuga för dig eller köra med skitsnack inför dig.

Du har väldigt mycket känslor och fantasi inom dig och är kreativ och lyhörd. Pratar inte så mycket men tänker desto mera.

Det var vad jag kände genom att se på dina vackra och fina ögon!

Sol-Angelica
0

Här sitter man och försöker och så skriver du putt,,,Oskyldig Flört

SEViking
0

Här behöver man inte ens titta på bilden på dina ögon för att kunna skriva

otålig. Glad 

SEV

zeretki
0

*skratt* Ja, otålig är Hera. ;)

Karmatarerskanise
0

*fniss* Mm otålig är jag ju ;)

Annars hade #3 faktiskt rätt i allt :)

#2 Hade rätt bortsett från att jag gillar att ha många gärn i elden :) De gör jag inte vad jag vet iaf ;)

Karmatarerskanise
0

Ingen mer som vill försöka? Jag kanske gjorde fel som redan kommenterade :/

zeretki
0

Hera, vänta tills kvällen då fler är inne. FOlk är nog ute just nu…

Tålamod behöver du nog lite till.  ;)

KuroTenshi
0

Jag gör gärna ett försök! ^^
Okej, jag tycker du ser ut att vara en väldigt lugn och snäll person, men du har någon form av oro innombords. En räddsla av något slag. ser lite smått ledsen ut också.. varit med om något sorgligt nyligen?

Tatsu
0

Sorgsna.

Karmatarerskanise
0

Min puttas ju bort :) Någon mer som vill? :)

Karmatarerskanise
0

*putt*

Karmatarerskanise
0

putt

galdra
0

Du har lite asiatiska ögon.Jag tror inte du är född i Sverige,men kommit hit som liten flicka.Och det gör att du känner dig lite rotlös och vilsen.Aldrig känt att du är "hemma"här.Du är mjuk och snäll,har en fin och artig framtoning.Men visar inte ditt rätta jag utåt.Du tycker om att bara ta det lugnt,är ingen hålligång brud…Mera hemmaflicka,om du förstår vad jag menar…Jag tror du är ensam,du har inte så många vänner,beroende på att du inte vill släppa in människor i ditt liv.Du har lätt för att lära nya saker.jag fick in teater,gillar du att spela teater? Kram

loreena
0

Tittade inte på de andra kommentarerna före jag ger min egen åsikt. Du ser lurig ut. Intresanta ögon. Som en klok och lurig katt..Glad Jag tror du är en som är tyst och avvaktande.  Du är inte blyg, men är bara inte en som babblar en massa. Säger du nåt så menar du det och det är inget förhastat. Kan tänka mig att killar gillar dig och dina lite "förföriska" ögon. hehe.. Du kan vara knepig att komma underfund med. Dina närmsta vet säkert hur du är funtad men utomstående kanske ionte vet var de har dig alla gånger. Och jag tror att du vill ha det så. Att du uppfattas lite hemlighetsfull. Tror inte heller att du är en som pratat vitt och brett om känslor utan håller dem för dig själv.

jag kanske är helt fel.. Nu skall jag läsa de andra kommentarerna.

Karmatarerskanise
0

#15 Jag e finsk och svensk men född i sverige. Kanske samer i släkten?

#16 Det var mycket som stämde in där :) Kul att se