Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 2517 ggr
Aurorai
1

Någon ande/energi???

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Förra sommaren flyttade min mamma ut på landet till ett litet hus som är ca 200 år gammalt , jag har ett rum där och sedan jag börjat sova där har jag nästan varje gång fått Sömnparalys, får inte de nån annan stans när jag sover just bara här. Kan de vara "nåt" som "lockar" ut min själ ?i just deta huset Haha. Tänkte skicka med en bild på rummet så kanske nån kan känna in va det är för energier/ande som håller till där :) kram på er!

Amandla
0

*puff*

Aurorai
0

Puff?

Amandla
0

Puff betyder att man "puffar" upp inlägget så att fler kan läsa det, och förhoppningsvis svara 🙂

Aurorai
0

Jahaa haha ! Okej :D

Maria Katarina
0

Jag ser en jättegullig liten tant som tittar ut genom fönstret. Känner ingenting negativt alls! Sömnparalysen kanske sker för att du inte sover lika bra där som annars hemma? Sömnparalys ser inte jag som något farligt eller något att vara rädd för, sök på gamla trådar här så får du mer info. Känner du dig osäker så be din skyddsängel eller ängeln Mikael att vaka över dig när du sover, då känner du dig lugnare.

signemo
0

KIkade på foto härom dagen.

Det jag kände då var som att du har en liten fin hund som tycker om att vara där, som skulle tycka om att få ge dig ro där.

Känner bara värme o omtanke där

Var rädda om varandra

braaanji
1

jag tycker mig få in att det är lite tung luft där inne, lite dåligt med syre. sov med dörren öppen lr ha fönstret lite på glänt på sommaren :)

karroRJ
0

Jag får till mej namnet Ingela =)

fatcat
0

Jag ser en golden retriver på gatan utanför

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Aurorai
1

Väldigt intressant svar jag fått av er! ja huset har väldigt lugn energi,när min mamma flyttade hit och jag fick reda på att det var 200 år gammalt så var jag så förbered att de skulle spöka men nejnej här är otroligt lugnt, helt tvärtom vad lägenheten var som vi börde i innan , 

Lite lustigt är att jag för 1 månad sen skulle gå ner en natt och dricka vatten och från att tänka på hur trött jag var och hur jag skulle orka plugga nästa dag fick jag upp en bild av en tant som satt på en stol haha 🙂 

några av er har skrivit om en hund,har hört små tass steg en gång när jag satt i mitt rum , 

om de är någon mer som känner nåt så berätta :) jätte spännande! kram på er !

Aurorai
0

*puff*

fatcat
0

*piff*

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

eifos22
0

Väldigt lugnt, känner ingen negativ energi över huvud taget.

[Alexandra8]
0

Känner bara positiv energi.

Har du kollat upp vilka som bodde där innan? =)

Lycka till 😂