Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1255 ggr
melia
0

ÖGON :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad ser ni i dessa ögon? Glad

BuNNaj
0

en sorgsen liten flicka med många vänner som inte förstår henne…. Den var den bilden jag fick av henne

[Lady-Oona]
0

Sagor och berättelser, fantasy…..många funderingar och undringar om varför människor är som de är. Studier som inte går så enkelt, gäller att inte ge upp. Massor av natur, mossa, blommor, träd, väldigt trollskt, nätan som Lajvspel….mycket mat, har du möjligen intresse för (eller emot) mat?…ser också en blond ung kvinna, som du tydligen tycker mycket om hon kan vara runt din egen ålder…Teckningar, färger, penslar mm

Ärlighet och lojalitet….skratt och allvar….nyfiken och likgilltlig….ytterligheter med andra ord, lämnar inget viktigt åt slumpen.

Kanske nåt stämmer….ser ändå lycka runt dig

kram Oona

zeretki
0

Du vill gärna höras och få din röst hörd! :) Tror du kan få bra självkänsla genom att öva dig att tala inför publik. :)

melia
0

#2 o 3 Det är inte mina ögon utan min älsta dotters Glad sådär unga och fina ögon har inte jag *s* har inte vågat lagt ut mina rynkor än haha men jag jobbar på att våga Glad min dotter är ett litet mysterium så jag tyckte det skulle vara kul att höra vad ni känner :) lady-oona du beskriver henne väldigt bra! det stämmer! och även du zeretki, hon hörs alltid högst av alla :)

#1 jag hoppas att hon inte är sorgsen, däremot är hon väldigt känslig.

tack så mycket för era svar!! Glad

april4
0

Sorgsenhet och tankfullhet

Bybo
0

Mina ungar säger: Tar det lugnt i typ krissituationer, lite sorsna fast glada *ler*

melia
0

tankfull :) ja det är hon verkligen :) funderar mycket och kommer med väldigt svåra kluriga funderingar och frågor som man ska försöka ge ett vettigt svar på *s*

galdra
0

Hon är medial va?Och är livrädd för det som händer.Hon förstår inte.Och det gör henne otrygg,vilsen.Hon tror att hon inte är som alla andra…Hon har så vackra gröna ögon,som ett skogsrå.Hon verkar så ensam…

melia
0

#8 ja det är hon, det var mer när hon var mindre men det händer ibland fortfarande, men vi pratar mycket om det så hon är inte rädd, utan hon pratar mer med dom som om det vore en människa inne på hennes rum.

Ja hon har otroligt fina ögon :) väldigt kloka :)

galdra
0

#9 Vad bra att hon tar det så.Och att ni pratar om det….