Mina ögon, Måste få veta!
kör väl så det ryker, det får bära eller brista med tolkningarna!
Jag ser två olika sidor hos dig, en som är mer öppen och en som är mer stängd…jag blir lite förvirvirrad liksom vilken är det idag? Får en känsla av att du inte alltid säger att du är lite nere idag utan man får försöka lista ut det själv..Du har mycket känslor inom dig och du kan lätt gråta både till skratt och ledsamheter..
kram
Eva
ilska var det första jag kom att tänka på. 

Hej.Jag känner inte ilska men frustration.Ingen lyssnar tycker du.Jag måste fråga gör du dig själv illa?Du verkar så sårbar men försöker visa en tuffare sida utåt.Sen mår du dåligt inuti istället.Du släpper ingen nära inpå dig-Jag undrar om dina föräldrar är skilda och du bor i en"ny"familj,med nya småsyskon?Som så många gör idag..Då kan man bli väldigt vilsen i livet en periodJo du duger visst som du är.Du är en jättesöt och rar tjej med massor av gott i dig.Lycka till i livet.Kram/galdra

#3 Du är verkligen en hejare på ögon nu galdra!
Det finns nog en mening med att du skulle få vara själv idag och få ha datorn ifred 
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#3 På ett eller annat sätt gör jag mig illa….
nej dom är inte skillda men det var riktigt nära på att domseparerade för några år sen.
Du har så mycket rätt! Jag är verkligen förvånad för du har just berättat nästan hela nästan min livshistoria xD

nej dom är inte skillda men det var riktigt nära på att domseparerade för några år sen.
Du har så mycket rätt! Jag är verkligen förvånad för du har just berättat nästan hela nästan min livshistoria xD

Jag kan inte tyda ögon eller så, men kände att jag ska testa att göra nåt jag frågat om i annan tråd,kika på näsbenet så att annat ansikte träder fram. Fast nu ska jag på kräftskiva, så det får bli senare :) Tänkte det borde funka från kort?

#4 Ja jag har haft jättekul idag.Hade ingen aning om mina dolda talanger.Ärligt-lika förvånad jag.Det svåra är balansgången-hur mycket vågar man skriva utan att såra!
BuNNaj vad bra att lite stämde in ändå.Kramar till dig/galdra

#9 Jag är såååå glad för dina stora framsteg galdra!!! 
Grattis! Kramar!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Oj dina ögon ser ut som min dotters ögon! och hon är den mest snälla underbara tjej som finns klok dessutom så då tolkar jag att du är likadan
Jag tycker du verkar trött på något vis, psykiskt.

#10 tack för det.Kramar tillbaks.
Lite kluven, men nyfiken och öppen. Villrådig ibland och ställer dig frågande till saker och ting i tillvaron. Söker förståelse och lugn…kanske..? :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."