Psycometri på kort
Jag har börjat att göra psycometri på kort av en person. Lägger mina händer på kortet och sedan väntar jag på om jag får till mig något om den personen. Får till mig känslor, personlighet, och lite annat. Visst vill man få mycket budskap om personen men blir lite besviken när man får lite budskap. Sedan skriver jag ner det och ger det till personen som läser det med spänning.
Finns det fler här som gör detta?? Gör ni på något annat sätt eller?? Dela gärna med er.
Jag har inte gjort det med fotografi…jag har istället haft personens smycke eller annat
det är kul att öva sig fram……ju mer man försöker desto bättre blir man
Jo, jag har gjort det…..och det fungerar alldeles utmärkt….ibland i ligger de i kuvert och ibland inte….ett jätteroligt och underbart sätt att träna sin känslighet på.
Lycka till….kram Oona

I mina kurser ingår det i träningen att använda sig av foton och då har vi fotot i ett kuvert.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag har provat med smycken o dyl, den kursen jag gick på så fick vi lägga nåt liknande som klocka,halsband mm.i en tygpåse. Vi skulle stoppa ner handen och känna på det utan att titta först, jag fick en armbandsklocka, ordet "indianer" kom omedelbart fram i mina tankar, fick inte fram nåt annat. Det visade sig att den som ägde klockan berättade sen att en en indianstam hade räddat livet på henne under en längre resa hon gjorde, hon drabbades av en farlig magsjukdom och var illa däran. Gissa om jag blev paff, hade jag aldrig trott, men glad blev jag! (inte över hennes magsjukdom hon drabbades av, lät nästan så :)
Kort i ett kuvert har jag också provat men det stämde definitivt inte!

#4 Fotrsätt att öva med foton för även om det blev fel den gången så är det övning som gäller!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Vi använder oss också av foton men lägger dom i kuvert.
Men oftast så använder vi oss av smycken eller andra personliga föremål som vi slår in i en servet.
Vi har även testat att använda oss av fotografier av avlidna personer för att lämna beskrivning av dessa och har vid flertal tillfällen att man även fått kontakt med den avlidne.
Men inte i alltid man får kontakt vilket också visar att det är andevärlden som bestämmer och inte vi vilka som kommer i genom.
Lasse