Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 1138 ggr
Helleh
0

Ögon... Måste härmas :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bidde så nyfiken,så jag slänger in mina ögon oxå ^^

KuroTenshi
0

du ser busig ut. ^^ haha. Min första tanke, Busig. och lite hemlighetsfull kanske.. ?

Helleh
0

hmm, jaa just då kke..Var lite lurig av vinet  *S*

Rabarber
0

Känns som du har en sorg kvar att bearbeta sen tonåren.Du är full i bus,spontan,social.Blir lite känslig mellan varven,du får då lätt till tårar.Du är ingen pedant,utan kan strö grejer runt ikring dej.

evawa
0

här har vi en som verkligen bjuder på sig själv, jag blir jätte glad med dig, ser sprallighet, lite klumpig*L* pigg, alert, snäll, lite så där att du är med lite överallt och liksom aha,, vad har vi här då? och kastar dig på över sakerna och dom runt om kring håller liksom andan och ahha tappa inte dom..lite disträ och du vet inte om att du är rolig..du får folk att skratta. Skrattande

kram

Eva

Tuva-Lena
0

Pigga, glada och småbus i blick! Du är en liten äventyrare som gillar utmaningar och att göra nya erfarenheter. Du har lätt till skratt och stöttar alltid dina kompisar när dom har en mörk dag. En varm och go´ tjej.. Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Helleh
0

Hmm.. Mitt inlägg smet tydligen  *S*

Skrev att #3 & 4 har skrivit saker som stämmer  :)

Även #5 stämmer.  Ni är ju jätteduktiga :)

Många positiva saker tycker jag :)

SEViking
0

Jo, busig är nog vad jag ser åxå, men det verkar som du e rak åxå.

(Jag menar inte rak som i full Skrattande, utan rak som i ärlig.)

SEV

magma
0

Du känns som en positiv person som gärna väljer att tänka gott om människor istället för motsatsen, och som kanske fått lida för det ibland?

(Bara en tanke, har aldrig försökt känna in sådant förut.Flört)

Tatsu
0

Glada och lite förnurliga.

Helleh
0

hehehe mera som stämmer :) Ingen som känner av nåt negativt?

Thinka
0

först du har jätte vackra ögon. Stolthet ser jag i dom.

melia
0

sprallig framåt oblyg (om det finns nåt som heter oblyg :))

Helleh
0

#11 tack så mkt :)

#12 allt stämde just den kvällen.. Vinets fel tror jag  *S*

Helleh
0

Ingen som ser några "negativa" saker om mig? tycker det bara varit positiva saker, vilket är kul,men  dom måste ju nästan avslöja nåt negativt?

Helleh
0

Tusen tack för alla svar :) Så himla mkt som stämmer & jag blev riktigt fnissig :)

Allt stämmer förresten,men det var vissa saker som var utmätkande för mig tycker jag & det blev jag ännu fnissigare av :)

*kram på er*

galdra
0

Ja du e energisk och positiv.men jag tror att du lätt dömmer andra människor-och så blir du arg på dig själv-när du gör så.Det är nåt du måste arbeta bort. kram/galdra

galdra
0

#16 Du ville ha nåt negativt skrev du!Inte illa menat.Synd att du har glasögonen på dig.

En jättebra ide att läsa av människors ögon,för oss som vill öva…

Kan du bekräfta om det är rätt det jag skrev är du snäll.

Många kramar/Galdra

Helleh
0

#16 Jo, jag tycker nog att du har rätt ^^ Jag var nog snabbare som yngre på att dömma andra utifrån tex rykten & så när jag väl lärde känna personen i fråga, så blev jag arg på mig själv som inte ifrågasatt det jag tex hört eller frågade personen först.

Nu försöker jag att inte lyssna så mkt på rykten, utan försöker ge personen en chans, men det är lätt att fala tillbaka ibland.

Tack galdra  :)  Det där var en perfekt negativ sak om mig som inte kan vara så lätt för de som inte känner mig att veta :)

kath
0

Nu skall jag försöka mig på detta..:)

Jag ser en pigg o glad tjej som är empatisk och nyfiken, brinner för det som du tror på..

[Hellas]
0

Pigg glad och harmonisk, har vänner runtomkring men när det väl kommer till kritan bara ett par stycken verkligt nära vänner.

Negativt även om jag inte ser detta som direkt negativt:
Jag tror inte att Du och Tålamodet vandrar tillsammans hand i hand, nej här ska det ske bums på minuten och det kan även innebära att de mer långsamma eftertänksamma personerna kommer lite i kläm.
Du tänker blixtsnabbt och det är jättebra men låt din sponanitet lugna sig lite så att även de mer "långsamma" personerna hinner med i svängarna". Ibland är det bra att tiga även om man vet det rätta svaret.

galdra
0

#18 tack för gensvar.Ja du det är inte bara du som har det problemet-vi alla är nog snara att döma ibland.TOM jag.Försöker också ge människor en chans-eller fler.Kram till dig/Galdra

Helleh
0

#19 & 20 Ännu mera som stämmer , speciellt om vänner & tålamod & att jag brinner för det jag tror på.  :)  

Missade #8, jag vill gärna tro gott m folk, men som skrivet innan, kan vara snabb på att dömma oxå.

Tack för svaren & kram på er allihopa :)