Ser ansikten
Hur kommer det sig att jag ofta ser ansikten på saker?, tex häromdan såg jag min fasters ansikte på en frottéhanduk. De är ofta små och om jag tar bort blicken och tittar på något annat ett tag, finns den där ialla fall när jag tittar tillbaka.
Har även sett ansikten på tavlor, golv och mattor. Är det fantasin som sätter in eller vad?
Min faster har varit borta i ca 10 år och jag har inte tänkt speciellt mycket på henne heller de senaste dagarna. Hur kan det bara bli så?
Jag kan även se ansikten på människor som fortfarande lever, jag har gjort så sedan jag var liten. Ibland om man tittar riktigt länge på en sak kan det ju komma fram olika mönster och bilder, men jag behöver bara titta fram och tillbaka på något. Det har varit ganska ofta ett tag nu.
Är det någon mer som får sådana här "syner" eller är det jag som har fel på ögonen.

Jag ser ofta ansikten vid insomning eller i mina drömmar. Antingen så känner jag dem, ibland vet jag inte vem det är och sedan ser jag dom från andevärlden. En gång såg jag en tjej och när jag gick på seans så stod tjejen framför mig som var mediumet, gissa om jag blev häpen då.
Jag ser också massor av ansikten vid insomning,men inte varje kväll.

Ja, det går i perioder när man ser ansikten. Nu har det varit mycktet för mig.
Jag brukar också ibland se ansikten på okända människor och okända landskap innan jag ska somna
Jag kan se ansikten i väggar som ett ljust sken som ett negativ typ fast inte mörka färger runt om. Jag har också undrat om jag inbillat mig. Men det har avtagit med tiden.
Samma här samt att det blir som sorl och brus i öronen. Ibland åker det massor förbi samtidigt så jag kan inte se vad det är.
oj det var flera som skrev samtidigt, det jag svarade på var "3
Ibland har jag legat bara för att titta som övning ifall man kan lära sig förmedla bilder och känslor , Sen kan det vara kul att se vad som kommer fram. Ibland mindre roliga saker men då tar jag det som att jag ska möta min rädsla och titta på det tills det inte skrämmer mig längre.