Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 343 ggr
SEViking
0

Ögon - Ska ni så

vill jag åxå

Nå vänner, ge mig min dom. Oskyldig

SEV

[Mariaxx]
0

Vart är ögonen? hihi

SEViking
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppsan Generad

SEV

karini
0

Trött, arbetar mycket, ensamm Glad

Elisabeth-J
0

Jag uppfattar en person som har haft det känslomässigt jobbigt i livet och bär en sorg som sitter djupt. Gamla sårade känslor. Du är snäll och omtänksam mot dom som står dig nära men släpper inte in många in på livet. En optimist med Positivt tänkande. Du är en djup person!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

SEViking
0

Oj då, Elisabeth e inte dålig inte.

karini har ju åxå rätt.

Ja, då vet ni allt om mig då Glad 

SEV

Elisabeth-J
0

#5 Vad roligt! Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Carina.S
0

Ja, du ser väldigt trött och utarbetad ut….

karini
0

Va kul. men en sak glömde jag du ser väldigt snäll ut.Glad kram på dig // karini

zeretki
0

Nyfikenhet. Rättvis.

Pomperipossa
0

Varm, snäll..Glad

[Hellas]
0

Det är något annat oxå men jag kan inte sätta fingret på det.

Det börjar krypa välbekant i mina armar, framförallt på insidan på ovandelen nästan rakt över armvecken.

Säkert inbillning men det är så det känns, jag har tittat i flera omgångar med samma resultat.

/Hellas

Helleh
0

Undrar om det påverkar vad ni känner när ni ser ögonen,om man ler på bilden eller inte & om man är sminkad eller inte?

Jag tycker det skulle vara roligt att få veta vad ni tycker om mina ögon,men vete katten om jag vågar lägga in nån bild  *S* Jag ler ju på alla bilder,annars ser jag ju såååå purken ut  *S*

evawa
0

ser en trötthet, du har en jätte mjuk insida som börjar ge vika för det lite hårdare, det mjuka kommer att träda fram som ett brev på posten. Du håller ständigt ett vakande öga på det mesta, ser till så allt fungerar som det ska. Har du någon form av allergi?

kram

Eva

KuroTenshi
0

Min första tanke: En allvarlig person. Inte ödvändigtvis grinig eller elak, men bara rätt allvarlig av sig. ^^

KuroTenshi
0

# 14 * "Nödvändigtvis", Skulle det stå där. Sorry! ^^

Tuva-Lena
0

Jag tycker mig se beslutsamhet, nyfikenhet, intelligens och en varm person bakom dom ögonen. Kanske också lite uppgivenhet..? Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Rabarber
0

Och som älskar kantareller,och vill vara ifred i sin lilla röda stuga.

SEViking
0

Hej hej, å tack för era tankar/känslor.

Mycke stämmer av det ni skriver, kanske tillåme allt. Skrattande

Det där me kryper i armarna kan du väl specificera mer Hellas. 

Någon frågade om jag ler på bilden, å då tänker jag efter men kommer inte ihåg.

Så jag tog ett nytt kort nu, där ler jag.

SEV

Helleh
0

Är jättedålig på sånt här, men du har en fin brun färg på ögonen iaf :)

SEViking
0

Tack

SEV

Tuva-Lena
0

Vilka snälla ögon SEV! :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

SEViking
0

Jag är nog den snällaste personen ni mött! Många säger jag är FÖR snäll. Snäll så du e dum e åxå nåt jag fått höra.

Men vad gör det, jag sover i vilket fall gott om nätterna Skrattande 

SEV

Tatsu
0

Trött och lite ledsen. Lite bekymrad.

Thinka
0

stress! jag känner mig jäktad när jag ser dina ögon. Du jobbar väl inte allför mycket, du måste vila också!!!!Flört

SEViking
0

Nu e ja klar med det jag sysslat med den senaste tiden, så nu ska ja vila.

Ni e duktiga på att se saker Flört 

Tack alla 

SEV

[Lady-Oona]
0

#18…hej….jag upplever en massa saker när jag tittar i dina ögon…..du har en kvinna med dig från andra sidan, modersgestalt, som du tänker på ganska ofta, hon har ett vackert leende men var mycket trött. Jag upplever också handarbete av något slag, tyg, tråd, färg, vackert, möjligen har du själv gjort detta men i vilket fall som helst tycker du om vackra saker. Jag upplever en man som du haft mycket starka känslor för men han finns inte lika starkt i ditt liv just nu och även en son som det funnits bekymmer omkring, möjligen finns något av detta kvar. Du tycker om skratt och o har en lite  bitsk humor som inte alla förstår ( har vi väl fått ta del av här också?). Det är mycket fåglar runt dig, dina tankar kan flyga iväg ibland likt fåglar, bort till andra verkligheter även när du sover, du behöver detta för att samla kraft. Du brukar vara vänlig i själen men det finns tillfällen då du verkligen kan morra….har haft sovproblem men vet inte om du har det kvar.  du har ofta besök från andevärlden och många gånger känner du av det själv, Kan också uppleva en otrevlig upplevelse i ett gammalt hus när du var ung, kan inte säga om det var av medial karaktär eller något annat. du är mer känslig än du kanske förstår och har förmågan till att läsa av personer, ev. sanndrömmar.

Dina ögon har ett djup som skrämmer de som inte har "rent mjöl i påsen" och då kan de uppträda arrogant eller t.o.m "elakt" gentemot dig, det är deras sätt att skydda sig.

Ok, det blev kansek lite rörigt´,  jag skulle kunna skriva mera men det är lite sent….kanske känner du igen något i alla fall……men det här är vad jag kände in och plockade upp i vilket fall som helst…ha en go helg.

kram lady Oona

SEViking
0

Hej LAdy Oona

Ja du, min mor e på andra sidan å hon hade en lappslöjd-rörelse.

Vi brukade hjälpa henne å virka/sy/brodera/väva t.ex lappslipsar. Sen va de jädra kul att få göra sina egna mössor som blev metern långa å då alltså kunde vara som halsduk åxå. Låter puligt, men på senare åren fick hon ju tag i stickmaskiner Cool

Så du träffade åxå väldigt bra. 

SEV

galdra
0

#26 lady OOna.vad intressant och vilken uppvisning.jag är djupt imponerad av dig.Du är en mycket intressant kvinna….

Jag tycker också jag såg trötthet i dina ögon Viking,nästan lite resignation…du har fajtats mycket,på gränsen till att ge upp.Men du är envis och en fighter så du kämpar på.Du är rak och ärlig,säger vad du tycker.Du är en ensamvarg.men vill gärna ha en livskamrat vid din sida.

Sen när du skrattar,bryter solen igenom.varm och generös.(Du liknar han skådisen Peter Stormare på ögonen.)

ja nu har väl jag gjort bort mig-men det fick jag in på dig….Kram till dig.

Sol-Angelica
0

Ja som om du känner som om du har fastnat i ett ekorrhjul,samma saker återkommer hela tiden,det positiva,det där lilla extra fattas,och det gör dig trött,,

[Hellas]
0

Kryp i armar:
Problemet för mig är att jag känner men inte har kunskap att tolka, det bara kommer känslor så att säga.
Det kryper även idag så något är det.

Det handlar inte om tatueringarna på armarna (du kanske inte har det förstås) utan något annat.
Igårkväll tänkte jag direkt på muskelaturen och en trötthet som var lite mer än normalt efter en dags arbete.
Kan vara skador som ger sig tillkänna framförallt i musklerna för det är där jag vill hållas.

/Hellas

SEViking
0

Ni e duktiga.

Har inga tatueringar, mig saknas inte mycket, har inga och har inte haft några krämpor i leder eller kroppen för övrigt.

En stor förälskelse gick om intet för inte så lång tid sedan. Kanske det är det som ni tolkar som saknar värme och kärlek. Ja jag vill ha någon bredvid mig, men saknar inte någon av mina X. Dom har jag redan försökt att leva med en gång ju.

Mina arbetsdagar brukar oftast bli så långa att jag inte har tid att känna efter nåhra krämpor Fundersam efter dagens slut.

Tack igen för era tolkningar/känningar 

SEV

[Hellas]
0

Se där ja, ja det är ju tur att de sitter kvar där de ska #fniss# Glad