Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 692 ggr
[Lady-Oona]
0

Hur kunde det hända?

…Medelande till er alla som   Generad har skrivit i min gästbok och inte har fått nåt svar tebax….ni tror säkerligen att jag struntar i er men insåg idag en skrämmande upptäckt att mina svar ligger kvar i MIN EGEN gästbok…..katastrof…sånt får bara inte hända..jag som har fått så många fina inlägg, hälsningar och annat trevligt…..å så hör jag inte av mig….fy farao va klantigt….Ett stor förlåt och ursäkt till er alla men tekniken har tydligen inte varit på min sida alla gånger…ska vara mer uppmärksam när jag svarar på era hälsningar så att det verkligen kommer fram….

MÅnga många kramar lady Oons  Glad

rosmarin90
0

Hej Ooona

Det är inte så att din inkorg är full? Även om man svarar i sin egen gästbok får den andre ett brev om det. Det finns en funktion kommentera…..jag använder den ofta själv.

Men det är inte lätt med det tekniska och olika sajter har olika tekniker…kram Rose

zeretki
0

DU är inte ensam, jag har sett andra som svarar i sin egen gästbok istället för att svara på det som någon annan har skrivit och då får den personen inte meddelande om det. :)

*kram*

CarolineO
0

Oj…. Jag svarar också hos mig själv med kommentar… MEn jag trodde den som skrivit till mig fick reda på det…?

KuroTenshi
0

# 3 men visst får dom reda på det? kommer det inte ett mejl där det står att inlägget kommenterats?

CarolineO
0

#4 Eller hur? Jag har också för mig det…  Men det verkar ju inte så enl de tidigare inläggen…? Eller har jag missuppfattat?  Oskyldig Fredag eftermiddag e man ju lite sömnig…. =0)

Elisabeth-J
0

Jag ska kolla vad det är som har hänt. Jag vet att det är uppdateringar och att det har förekommit en del buggar på sajterna så det har med all säkerhet med det att göra. Vad bra att du skrev om det Lady-Oona på forumet för det kanske är fler som har råkat ut för det här?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Elisabeth-J
0

När du svarar på ett inlägg i din gästbok så stannar det där och den man har svarat får ett pm om att du har kommenterat och personen kan då gå in och läsa ditt svar, så det blir inte automatiskt ett svar i den personens gästbok, då får man gå in på personens sida och svara där. Så när du har kommenterat ett gästboksinlägg så får den personen ett pm om det och kan då gå och läsa svaret.

Elisabeth 

rosmarin90
0

Kommenterar man gästboksinlägget, dvs klickar på kommentera ska det komma ett brev om det. Men det kan ju vara nån bugg också..

Elisabeth-J
0

#8 Ja det kan vara någon bugg och jag kollar det.

Är det fler som har dom här problemen eller liknande? Om jag ska rapportera buggar så är det bra att få en exakt beskrivning om vad det är för fel.

Kramar / Elisabeth

Elisabeth 

harmoniee
0

ahhh detta måste jag kolla upp åsså ..är säkert så det blitt för mej med då..e ju rookie här :)

[Lady-Oona]
0

Jag trodde ärligt att jag gjort rätt , tryckt på rätt knappar osv. men av en anledning så gick jag in på en persons gästbok för att kolla vad jag skrev men hittade inte mitt svar/inlägg…gick tillbaka till min egen gästbok och där var det !!? så det kanske bara är jag som är rörig och inte riktigt fattat hur man gör….

Puss på er i alla fall.Kyss

Zariah
0

Lady-Oona, då kanske du inte har tryckt på "kommentar" i din gästbok, utan skrivit i rutan där andra skriver och lämnar meddelande till dig i gästboken. Då får dom ju inget meddelande om att du skrivit, för då är det du skrev ett nytt inlägg i din gästbok, från dig själv. ;-)

Kram Lotta

melia
0

trycker du på kommentar så kommer meddelandet bara att visas i din gästbok inte i den andres, men däremot så kommer det ett pm till den personen där det står att du har kommenterat inlägget. Kommentarerna blir röda.

zeretki
0

Jaha, nu förstår jag. Jag missförstod dig, Oona. Det är som melia säger. #13

Vad andra ibland gör, är att av misstag skriva ett eget inlägg i Gästboken istället för att KOmmentera. Och då kommer inget email till personen. SOm Zariah skrev, såg jagn u.

[Lady-Oona]
0

Jag har nu gjort ett par tester och om jag är osäker så går jag in och kollar helt enkelt….tack för alla fina tips och svar…..ha en go helg….alla kram Lady O