Budskapsord 24/8
Nu kör vi igen med alla ord som vi sen skriver till meningar som bildar ett budskap. Slappna av, blunda och det första ord som kommer till dig skriver du här. Vi kör fram till klockan 23.00, sen skriver vi dom budskap som vi får fram av orden. Det blir kul att se hur många ord vi får fram ikväll och vilka budskap det blir! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
vandring
bergen

längtan
tårar
öknen
Tråkigt
orättvisa
barn
glädje
väntan

segel
Elisabeth
Förtröstan

sorg

Talang
Läppar……..
tankar
sökande

Harmoni.
krans

Mystik.
Tillit

Saknad
förstå

metall

Paradis.
Slumrande…
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

förväntan
saga fick jag

gränslös
Ängel

vet att klocka är över 23 men i allafall kom vinka till mig

vandring bergen längtan tårar öknen tråkigt orättvisa barn glädje väntan segel förtröstan sorg talang läppar tankar sökande harmoni krans mystik tillit saknad förstå metall paradis slumrande förväntan saga gränslös ängel kom,vinka till mig
Jag går på min vandring i bergen med en stark längtan i mitt hjärta och på mina kinder rinner tårar. Det känns som om jag vandrar i öknen där det är torrt och tråkigt. Det är sån orättvisa i världen! Barn som svälter och gråter, jag vill sprida glädje i deras hemska väntan, vill visa dom det segel som inger förströstan,mitt i denna sorg finns en hel del talang.
Jag känner att mina läppar nu ler med mina tankar, i ett sökande för att finna harmoni står jag med en krans av rosor i min hand, jag känner mystik och tillit. Min saknad är borta och jag kan förstå när jag känner på en metall, en ring av guld. Jag befinner mig nu i mitt paradis där jag sitter slumrande och släpper min förväntan. Allt är som en saga, - det finns inga hinder, allt är gränslöst hör jag en röst som säger, en ängel kom till mig, när hon går säger hon att hon alltid ska vinka till mig.
Elisabeth
Lika poetisk som du brukar vara Elisabeth! Jättefint skrivet 

Otroligt fint budskap vi fick tillsammans,genom dej Elisabeth!

instämmer med EwaKristina

Jag niger och tackar! 
Elisabeth
Vackert sammansatt! Du är riktigt duktig!
Kram/ Maria
instämmer med dom övriga, det var bra skrivet av dig..
Tack och kram
Eva
Oh, va vackert du skriver Elisabeth. Har du tänkt på att bli poet? Du skulle passa för det och du verkar ha talang. kram