server in error OT
jag tycks ha jätte problem , det går inte att svara på inlägg och kanske inte ens detta går att skicka. Är det nån fler som har problem ikväll?
*skratt* Jaaa, JAG! Blir typ error hela tiden….

fniss fast inte nu! (visst blir man frustrerad?)

Jo men visst! Jag undrar om det är för att jag ska tänka igenom vad jag gör för inlägg en eller tre gånger till… Sån multi error på alla tre spalterna!
Man får klicka på tillbaka pilen och testa igen….*S*….
Samma här, det var problem redan i morse.

…fast nu verkar det fungera igen, hurra!
Jag tror sajten var lite obalanserad igår kväll. :)

Jag tyckte att det har krånlagt mycket imorse. Det tar evigheter innan man kan logga in. Får skriva in lösenordet flera gånger.
**Hade oxå problem i fm,när jag skulle skriva inlägg..
inte mycket att göra åt,bara att prova igen…å igen…å igen…
**
Fortfarande samma, jag måste skicka minst 3 inlägg innan det funkar, får bara upp "Server in error" hela tiden

Det är något tekniskt problem som dom håller på att åtgärda så det är lite strul på sajterna tills det är klart.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Så där är det ibland har jag märkt här :)

Samma här kath!!Men jag har ju ledig helg och kan sitta uppe ett tag,så jag är egentligen inte ett dugg förvånad.Men när jag ska upp tidigt,ja då funkar allt och full fart på Forumet

Ifoku växer enormt varje dag och det krävs uppdateringar för att servern ska hinna med och då blir det tillfällen då det blir extra segt och strul. Vi får ha tålamod tills allt är fixat :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#14 Hahaha ja e det inte konstigt… själv är jag barnledig denna helg och får ha datan alldeles för mig själv och kan sitta huur länge som helst..
då kommer lilla error in och stör..:)