Dödade mina 5lingar!
Hade en sådan himla skum dröm inatt.
Jag drömde att jag var gravid, och att dem på BB sagt till mig att jag ska få 1 barn. Precis innan mitt planerade kejsarsnitt lämnar min pojkvän mig för att han bestämt sig för att inte stötta mig igenom kirurgrelaterade ingrepp (ungf så han sa i drömmen, han har även sagt i verkligheten nu då att han inte skulle stötta mina ingrepp/operationer som är skönhetsrelaterade om jag nu skulle få för mig att göra några.) och sedan visar det sig att jag nämnligen fått 5-lingar!
Jag var såå lycklig i min dröm. och till råga på det fick också min katt 5 ungar, och så skaffade jag dessutom en get som den med fick 5 små.
Mitt upp i all lycka så måste jag ta ett tåg till andra sidan jorden för att rädda en flicka med mina häxkrafter. Och skulle jag inte hinna hem i tid skule jag var tvungen att döda mina barn!
Öh, ja. Väldigt märklig dröm. Tror ni det betyder något speciellt? Kommer ihåg den hä väldigt tydligt och brukar inte fästa mig så hårt vid drömmar som jag gjort med denna.
Five
Five represents your persuasiveness, spontaneity, boldness, daring nature, action, and humanity. The number five represents the five human senses and thus may be telling you to be more "sensitive" and be more in tune to your senses. Alternatively, the number five may reflect a change in your path or that you need to alter your course. It is also the link between heaven and earth.
dreammoods.com
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.