Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 2747 ggr
SusanneStromstedt
0

Annorlunda utmaning

Rolig,något annorlunda, beskrivning av dig själv….

Här är "reglerna"….

Förnamn = mellannamn
Efternamn = närmaste grannes efternamn
Hemstad = senaste bussbesöket
Ålder = pappas ålder
Yrke = farfars yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har tatueringar
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxans färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Favoritartist = Det du lyssnade på senast

Detta är jag:

Hej!Jag heter Eva Tyft och jag bor Nordstan.Jag är egentligen död,men om jag levt skulle jag vara 79 år gammal.Jag är speleman och mina intressen är pedofili och att mörda.
Jag har inga barn och min hårfärg är beige o min ögonfärg är grå med vita målarfärgsstänk.Jag gillar att lyssna på djävulsmusik med nazistiska inslag och min favoritartist är JokkmokksJocke

Tatsu
0

Hej jag heter Elisabeth Jonsson och  fyller snart 79 år, jag jobbar som bäruppköpare och köpman och jag bor i Stockholm.
Jag älskar att stryka och städa, har inga barn och min hårfärg för dagen är illgrön och mina ögon är svarta.
Jag älskar all sorts dansbandsmusik och hörde ikväll min favvo orkester Matz Blads.

Thinka
0

Jag heter Lena Hjulström och är 69 år jag är bonde eller bondmora igentligen jag bor i centrum utav byn. Jag älskar att vara ute att jogga, har ett barn. Håret är brunt och ögonen mattgröna. Jag lyssnar mer än gärna på opera och min favorit artist är Carola.

Bybo
0

Hejsan! Jag har inget förnamn, men heter Nilsson i efternamn. Min hemstad: Halstavik     Ålder: Död sedan snart ett år sedan.  Yrke: Maskinist på ett fartyg  Intressen: Älskar våld i alla dess former.  Barn: Ett     Hårfärg: svart och vitt   Ögonfärg: Lila  Musiksmak: Dansbandsmusik  Favoritartist: Bram Vermeulen

SEViking
0

Hejsan, jag heter ingenting, en del kallar mig Vikingen. Jag bor ingenstans och är död, om jag ej vore död voro jag 88 år. Jag var grönsaksgrossist till yrket och gillade pedofiler och människor som skodde sig på andra. Inga barn fick jag, min hårfärg är som ögonfärgen alldeles ingenting. Jag lyssnar helst på en utdragen tystnad och favoritartisten är ju självklart tystnaden.

SEV

Happyspirit
0

Hejs svejs! Jag heter streck Hedlund och är 63 år. Min hemstad är lite överallt för att jag färdas endast med bilen. Jag arbetar som Hattmakare och har en butik i Finland där jag säljer fina hattar av bästa kvalite. Jag Älskar skitsnack, negativitet och maktkamp. Jag är också väldigt intresserad av att manipulera alla i min omgivning. Och inte att förglömma så Älskar jag min Offerkofta! Den har jag svårt att klara mig utan.

Jag har 4 barn. Min hårfärg är lila med inslag av guld. Ögonen är vita med röda inslag. Musiksmak: Riktigt skränande punkrock är min allra högsta favorit. Favorit artist: Lena PH.

Kram Streck

Paris1
0

Hej jag heter Anette Bergh och är 83 år….jag bor i Köpenhamn och jag är statare.Mina intressen är våld,dumt folk som pratar skit,ormar m.m.2 barn har jag fått….Mitt hår är blått och mina ögon oxå….Jag älskar att lyssna på opera och just nu lyssnar jag på trissreklamen på radion.den gillar jag….

mvh Anette Bergh 83 år

monkam
0

Hej mitt namn är Isabelle Johansson,jag bor i Tyskland och är 79 år gammal,mitt yrke är eldare och min intressen är falskhet,ondska.Jag har inga barn mitt hår är ljusblått och mina ögon svarta jag älskar R&B musik och min favoritartist är Helmut Lotti.

rosmarin90
0

Hej jag heter Laila Karlsson och bor i Skänninge. Jag är 78 år och har före pensionen jobbat på tivoli. Intresserad av att meka med bilar. Jag har inga barn, men funderat på att skaffa. Men varit rädd för att det skulle göra ont och inte hittat några som passar min smak. Mitt hår är blått och ögonfärgen är grå. Älskar hårdrock och frilreligiös musik. Favoritartist Madonnan.

MissQuinn
0

Hej! Jag fick tyvärr aldrig något förnamn.Mina föräldrar hade usel fantasi. Heter Blaesberg i efternamn.Hemstaden är Ängelholm i Skåne. Ligger i min grav där jag detta år fyllt 82 år. Har problem att minnas vilket yrke jag hade. Mina intressen är många…jag njuter av att supa mig full 5 dagar i veckan och plåga min familj,spelar högt på stereon med full bas så grannarna klagar. Ett av mina roligaste intressen är att plåga djur,vara otrogen min partner,köra bil påverkad av både alkohol och knark. Ångest tillhör oxå något jag mår bra av.Hitler är min stora favorit,önskar jag hade fått vara hans högra hand när det begav sig. Pedofili är pricken över i:et.

Har inga barn,men ska nog skaffa mig ett eller två,när pengarna räcker till. Min hårfärg är,ljust grått och ögonen glittrar i slitna jeansblått.

Musik tycker jag om och det ska vara riktig hårdrock,högt och skränigt,tecno, rapp,jazz,dansband och opera….härligt.

Min favoritartist är Eddi Meduza och hans låt "dra skinnet bakåt,dra skinnet frammåt" då stampar jag takten i golvet och sjunger med i refrängen…Flört

MVH ?B 

EwaKristina
0

Jag heter Kristina Olsson och bor i Grisslehamn.Jag är 41 år och arbetar som stålverksarbetare.Mina intressen är att baktala människor,sprida lögner och vara allmänt falsk.Att leta reda på snaskiga detaljer om folk,som jag sen kan sprida vidareMen jag gillar även våld och att plåga djur.Jag har inga barn,Mitt hår är svart,med gröna slingor och mina ögon är svarta.jag lyssnar helst på Jazzmusik,och min favoritartist är Per Gessle.Ja det var lite om mej.Kristina Olsson,Grisslehamn!

skruttan31
0

Hej,

Inga karlssson heter jag,, kommer från södra torget,,min ålder är 63 år,, O jobbar i skogen,, samt på gården,, sk bonde,,

Mina intressen är våld o krig,,

Jag har inga barn,,

Min hårfäg är blå/grå,, men har ingen ögonfärg,,

Min musiksmak är thomas dileva.. favorit artiskt,, sonja alden,,

Hoppas ni nu lärt känna mig,, *s*

Clary
0

Hej

Jag heter Kristina Olsson o bor i Långhundra. Jag är 90 år och bonde och ägnar mig åt våld, sprida elakheter och sabotera så mycket jag orkar med tanke på min låga ålder. Jag har inga barn verkar så jobbigt. Mitt hår är mörkgrått och mina ögon ljusgrå. Älskar extrem hårdrock, favoritartist= Tomas Ledin

Medarbetare på Feng Shui och Indien

CarolineO
0

Jag heter Elin och vet inte mitt efternamn. Bor i Kristianstad och är 61 år. Jag har ett eget åkeri och en liten lanthandel. Mina intressen är att se när andra misshandlar sina djur och varandra.
Jag har inga barn. Mitt hår är svart/vitt randigt på diagonalen och mina ögon är svarta.    Jag älskar jazz musik och är ganska glad för blues.   Min favoritmusik är ngn rap som spelas på Kiss Fm…

loreena
0

Hej, mitt namn är Solveig Kvist. Jag bor i Lappfjärd, en by utanför hamnstaden Kristinestad i Finland. Jag är 63 år. Jag tror jag är bonde.. Mina intressen är att köra omkring och plocka upp små oskyldiga barn i min bil som jag sen lockar iväg med godis. Om jag förståss inte håller på och torterar någon i min lilla hemliga källare. Jag har tyvärr inga egna barn att göra illa.. Mitt hår är vackert mörkblått och mina ögon mörkröda för tillfället.

Jag älskar deth metal. Marolyn Manson helst på högsta volym. Om jag inte rockar fett till lite svängig jazz förståss..

Min favoritartist är trots allt Loreena Mc kennitt.

Kul grej, men fy vilken hemsk människa man blev..Skrattande

lightseeker
0

mitt namn är aurora kristensson, jag bor i trollhättan och hade varit 101 år om jag fortfarande hade levat, vilket innebär att jag är en ande.

Jag är en poet, som avskyr: avundsjuka, missunsamhet, baktaleri, lögnen, och att slå på de som redan ligger.
Slå uppåt om alls, annars är du en fegis, är mitt motto.

Jag är barnlös, har smaragdgrönt hår och gråa ögon.

Jag älskar svensktoppsmusik och black-metal men lyssnar helst på Bob Marley

melia
0

Hej jag heter ingenting och tyvärr vet jag inte mitt efternamn, jag minns inte var jag kommer ifrån men jag är 51 år och arbetar numera som ängel.

Jag gillar att vara falsk, spy galla över andra och prata skit hela dagarna. Tyvärr har jag inga barn men skulle vilja ha ett men har inte råd då det jag vill ha är för dyrt :(

Jag har grönt hår och ögonen känns nakna för tillfället, har inte hunnit måla om dom efter duchen.

Jag gilllar Jazzmusik och min favoritartist vet jag inte vem det är, men det är han som sjunger scooby doo Glad

melia
0

haha det här var ju kul att läsa Skrattande

eggebanroth
0

Jean De Point heter jag . Min granne är från Norge o heter Jappe. Mitt yrke är yrkessoldat senaste merit är från andra världskriget. Där jag var fanjunkare. Det är några år sedan det. Enda musik jag lyssnar är min egen komposition från 20 talet. Om o om igen. Är lång o kraftig med en stor finn på näsan.

FiaH
0

Hej på er! Jag heter Ann papadopoloz, och bor……. ja det vet jag faktiskt inte, men 55 år det vet jag att jag är. Och jobbar som tullare gör jag. Det jag älskar i livet är djurmisshandel och att sälja barn på aktion, mobbing är jag oxå bra på. Ja, och barn har jag funderat på att skaffa, men blir aldrig färdig till det, och det kostar så mycket, sen måste man fylla på dom imellanåt, och det blir såå jobbit. Och har man väl börjat att skaffa, så vill man säkert ha fler, och då blir det dyyyrt. men ni skulle se mitt hår, såå snyggt, det blev randigt, som en zebra, mina ögon är bedårande vackra, nästan jeansblå. Min musikstil är rå teckno. Min fabbo artist Emmu Nummonen " Gummiboll"

storkenflyger
0

Hej Jag heter Barbro Andersson Bor nu under en kortare period i Vikingabyn bland gamla och nya bilar mc traktorer flygplan och jag vet inte allt de drar hit Om jag hade levt hade min ålder varit okänd Nu finns det inga papper bevarade på vad jag har för yrke Vet att en gång tog jag min äkta hälfs trampesymaskin och sålde den för att få nåt starkt i halsen och min hälft inte skulle få inkomster som över steg mina Jag älskar alla som ljuger bedrar misshandlar och mördar sina medmännisker Just nu har jag en eldig röd färg på håret Ögonen härligt blå Fullkomligt älskar när de spelar falskt och inte har en aning om vad de spelar och sjunger Min favorit artist just nu är Olle Bergman ni vet

Elisabeth-J
0

Jag heter Pling vetej och jag bor någonstans som jag inte kommer ihåg just nu, jag är 67 år och är en dansk lantbrukare med kor och hästar. Några av mina intressen är falskhet, sprida elaka rykten, falska påståenden om andra och krig, jag har många fler intressen men det tar vi en annan gång ;) Jag har inte hunnit skaffa barn än men vem vet vad framtiden har att ge?  Mitt hår är vitt med gråa ränder och mina ögon är turkos. Min musiksmak är främst opera men jag lyssnar helst till The Ark.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

SusanneStromstedt
0

Japp nu vet vi vilka vi är!Cool

Elisabeth-J
0

#23 Ja det blev en härlig blandning! Cool

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Thinka
0

Jag tyckte detta var en jätte kul "grej"Flört

FiaH
0

Jätte kul, fick sig några goa skrattRäcka ut tungan

Happyspirit
0

Jaaa, jag har tjutit av skratt. Tack alla som vågar bjuda på sig själv!!!

Kram Anki

Thara
0
  • Hej jag heter Marie ståhl

• Jag är 56 år gammal och jag bor i Tumba

• *kommer inte ihåg vilket arbete *S*

• mina intressen är hästar, tråckla och dansa pardans-

• Jag har 1 barn och ,om hårfärg är svart och mina ögon är blå.

• Jag älskar att lyssna på opera och country och jazz…
    Efternamn = närmaste grannes efternamn

• Och min favorit artist är gwen stefani-

• *haha* sjukt ju, synd bara att jag inte kommer ihåg vad farfar arbetade med, han gick bort 88…..

Helleh
0

Hej! Jag heter Ingegerd Olofsson & jag bor i Nynäshamn.

Jag är 52 år & jag tror att jag jobbde på Oljeraffenaderiet här. 

Jag älskar att bråka, göra andra människor lessna & sätta hemska spår i dom på olika sätt, motionera & att äta varma skaldjur.

Jag har 1 barn på vänster arm.Han heter Dös-kalle

Jag har hallonrött hår med fina små nitar i & brodyrer & ljusbeiga ögon med vita revärer.

Jag älskar konstig musik, gärna sånt man blir helt knäpp i huvvet av & det känns som om huvvet ska explodera , men favoriten är nog jazz eller opera.

Min favvo artist är Rihanna.

zeretki
0

*fniss* Vilken underbar tråd! :)

EwaKristina
0

Många otäcka människor,många goa skratt!!Flört

Tina-O
0

Jag heter Laila Andersson och bor i Eskilstuna centrum. Jag är död, men om jag levt skulle jag vara 74 år…mitt yrke är snickare. Jag älskar att prata skit om folk och plåga alla människor i min omgivning både psykiskt och fysiskt. Alla former av barn och djurmisshandel ligger mig också varmt om hjärtat. Jag har inga barn. Mitt hår är svart och mina ögon är gröna.Skrålig musik som man inte hör vad dom sjunger är det bästa jag vet.Favoritartist Sarah Dawn Finer.

Tuva-Lena
0

Go´kväll! Jag heter Lena Nilsson och bor f nv i Uppsala. Har varit död sedan 1986, men som ande fyllde jag alltså 21 år i år. Just nu driver jag entreprenad som möbelsnickare i Ande-rna. Har många intressen, men det jag ägnar mig mest åt på fritiden är att hunsa dom stackare som inte har stake nog att säga ifrån, snacka skit om avvikare, helst mobba dem och till slut få dem att bryta ihop. Har inga barn än, men vem faller inte för en beigeblond blondin som jag, för att inte nämna mina blåa ögon…?Kyss Musiken är mitt andningshål här i andelivet och jag delar gärna med mig av några finfina musiktips: Metallica, modern jazz och technomusik. Min favoritartist eller -musik är ändå utan tvekan klassisk och helst då Mozarts 21:a symfoni, men gärna också Dvorak, den 9:e symfonin. Oskyldig

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

JuniorHappySpirit
0

Hej

Jag heter maximillian lönngren Jag bor på skolan Jag e 40 år Jag arbetar som revisions konsult Mina intressen är att städa och ta på mig kläder som kliar Jag har inga barn men hinner nog få så småningom Jag har skin färgat hår och och blå jeans blå ögon med vita mönster Jag älskar lugn musik och min favorit artist/band Laser Inc

storkenflyger
0

Ja jösses vad jag har skrattat  Tänk vad tokroligt det kan bli Hehe

Manni
0

Hej! Jag heter Margareta Nyberg och är 63 år. Tyvärr minns jag inte var jag bor och inte heller vad jag arbetar som, men jag har ett litet jordbruk där det alltid finns jobb att utföra. Det roligaste som finns är att diska och skvallra om människor i min närhet. Jag har två barn på 14 och 2 år. Det tredje barnet är på planeringsstadiet och kommer när jag bestämt hur det ska se ut. Mitt hår har blivit grått och mina ögon är röda (det var en hård kväll igår!). Favoritmusik är improvisationsjazz och andliga sånger, men bäst av allt gillar jag Sahara Hotnights.

tarantella
0

Hej! Jag Margit Åberg-Henningsson jag är 64 år gamal och jag bor i defilnariet i Kolmården. Jag arbetar som kock på stora fartyg som går jorden runt. Det roligaste som finns är att diska, klappa råttor och fåglar och farmförallt mobbing och övergrepp, älskar även att vara narssistiskt och vara översittare och tillrättavisa folk. Jag har två barn och nr tre planeras har bara inte kommit på hur den ska se ut ännu.. Jag har rött hår och vit/röd/gula randiga ögon. Jag har alltid råcynt och countr på sterion. MIn farvorit grupp är Linking Park.

steellady
0

Hej på er!!

Jag heter Matilda Durefeldt och jag minns inte riktigt vart jag bor faktiskt, i vilket fall så är jag 58 år gammal och jobbar som bonde på en gård. På fritiden brukar jag ägna mig åt mina intressen som är att skada djur och våldta folk. Jag har två barn men funderar på ett barn till vet inte riktigt vad jag vill ha men det ger sig. Jag har brunt hår men inslag av vita stänk och lite guld skimmer, mina ögon är helt grå men inslag av vit. Min musiksmak varierar lite men jag kan inte sticka under stol med att min absoluta favorit är opera när den är som skrikigast och favorit artisten är såklart Jill Johnson.

[anki86]
0

Hej! Jag är en "sånn-där" utan förnamn, jag fick nöja mig med ett efternamn, vilket är Luswata och jag bor nere på centralen i Södertälje.
Jag vet inte riktigt hur gamal jag är eller vad jag jobbar med, men något jag vet är att jag älskar barnporr, övergrepp, våld och djurplågeri. Tycker iofs att det är rätt kul att stressa, laga mat och städa också! =)
Jag har för tillfället två barn, men fler är på väg!!
jag har cremevitt hår och svarta ögon med lite katthår i.
jag älskar opera och hiphop, speciellt eminem och hans vänner! Men mina absoluta favoriter är Metallica!! =)

_sussie_
0

hej!

Jag heter Marie ……… bor i Uppsala o om jag levat hade jag varit 81år o jobbar som chaufför åt Hakonbolaget i min lastbil från 1930,, Mina största intressen är trafficing o pedofili o allt annat som gör livet riktigt jävla surt för andra.Har 2 barn o om jag inte varit död så hade jag skaffat en till. Har ljusblått hår o mina ögon är svarta med målarstänk i. Den musik jag gillar mest är grannens fyllesånger på sin gitarr eller orgel min favorit alla kategorier är The Ark.

Det var lite om mig.. kram på er "därute"

Carina.S
0

Hej. Jag heter Anna Hellström och bor i Göteborg. Men jag är tyvärr död sedan länge. Men när jag levde så var jag hemmansägare. Jag gillar att plåga djur och misshandla folk i allmänhet. Jag har inga barn, och inga tilltänkta heller. Jag har svart hår och min ögonfärg är ljusbeige. Musiksmaken varierar, men helst ska det vara hårdrock och Metallica, fast det kan gå bra med improvisasionsjazz oxå.  Madonna är ju favoriten….Flört

ersakretsson
0

Tjena Mitt nam är Helen Erik Jönsson kommer ursprungligen från Brasilien där jag levde som fattig gatubarn. Nu har har etaplerat en firma i sverige , började med tomma fickor nu har jag en skuld på 500 000 kr.

[Lady-Oona]
0

Jag heter Elisabeth Kristina Björkström och bor på busstation i Nyköping och är död men skulle fyllt 79 år nu i maj. Jag jobbar som fiskhandlare och bygger om hus och mina intressen är att göra illa barn, otrohet och skitprat, jag har 2 barn, ett svart och ett blått. Mitt hår har en obestämd ljusgul färg och ögonen är beige och jag lyssnar gärna på modern jazz, tills öronen ramlar av och min favoritartist är Cosmica.

Häpp….det här va kul och vilken rolig läsning….härlig samling vi är. Penga munCool

Orbit
0

Tjena, jag heter Hanna Lindh. Jag bor i Sala och är 43 år och jobbar med med döden. På fritiden älskar jag att städa och plåga människor och djur sammtidigt som jag lyssnar på radio med dålig mottagning! Jag har inga barn. Mitt hår är grått med svarta prickar och jag har svarta ögon. Jag älskar att lyssna på klassiskt, fast senast jag lyssnade på musik lyssnade jag på Linkin Park, det tyckte jag verkligen inte om…Cool

Dezzan
0

Hej Jag heter Carina Hambrin och bor ingenstans än så länge.
Jag är snart 61 år gammal och vet inte riktigt vad jag jobbar med.
Mina stora intressen är pedofili, plåga djur och backstabbing.
Jag har två underbart fina barn och förhoppningsvis är den 3:e på väg inom kort.
Just nu har jag svart hår men funderar på att färga om mig imogron till något ljusare. Mina ögon är lika svarta som mitt hår.
Jag lyssnar gärna på opera, crazy froggy och annat roligt.
Min favoritartist är Danny

Sissan3
0

Miss Quinn..Jag kiknar hahahahaha Jag ska försöka göra en beskrivning av mig med. Återkommer.

Sissan3
0

Habba

Jag heter Ann-Charlotte Holgersson o är 81 år gammal. Jag bor i Helsingborg o mitt yrke är bondmora. Mina intressen är att plåga djur o få banka ner gamlingar o sen råna dom på deras pensioner. Jag lyckades få ett barn som är som fastklistrat vid mig Flört Min hårfärg just nu är dimgrön o min ögonfärg är svart med blå o vita sidoränder. Min musiksmak är skrålig punk o min favorit artist är Lisa Nilsson.

Wikstr_m
0

Tjena, jag heter Helena Johansson och bor i Lansjärv. Jag är nästan 50 år gammal, mitt yrke var gruvarbetare. och älskar att vara magsjuk och ha huvudvärk. Jag har inga barn men min hårfärg är grå och illrosa. Mina ögon är mörk&ljus blåa. Min musiksmak består av dansband och fjollpop. Min favorit artist är Mange Schmitd.

Mammari
0

Hej, jag heter Elisabeth Nordström och bor i Täby. Jag är snart 60 år gammal och jag har eget åkeri ute på landet utanför Stockholm.
Jag är mycket intresserad av nynazism, djurplågeri och översitteri. En av mina stora hobbies är att sko mig på andra och trycka ner dem i skoskaften.
Mina barn är två till antalet, tack och lov är det söner som kan föra vissa av mina intressen vidare.
Min hårfärg är svart med vita slingor samt lite guld. Mina ögon är väldigt röda.
Jag ÄLSKAR jazz och opera!! Trots detta är mitt favoritband just nu Scorpions.