Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 2747 ggr
SusanneStromstedt
0

Annorlunda utmaning

Rolig,något annorlunda, beskrivning av dig själv….

Här är "reglerna"….

Förnamn = mellannamn
Efternamn = närmaste grannes efternamn
Hemstad = senaste bussbesöket
Ålder = pappas ålder
Yrke = farfars yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har tatueringar
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxans färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Favoritartist = Det du lyssnade på senast

Detta är jag:

Hej!Jag heter Eva Tyft och jag bor Nordstan.Jag är egentligen död,men om jag levt skulle jag vara 79 år gammal.Jag är speleman och mina intressen är pedofili och att mörda.
Jag har inga barn och min hårfärg är beige o min ögonfärg är grå med vita målarfärgsstänk.Jag gillar att lyssna på djävulsmusik med nazistiska inslag och min favoritartist är JokkmokksJocke

Tatsu
0

Hej jag heter Elisabeth Jonsson och  fyller snart 79 år, jag jobbar som bäruppköpare och köpman och jag bor i Stockholm.
Jag älskar att stryka och städa, har inga barn och min hårfärg för dagen är illgrön och mina ögon är svarta.
Jag älskar all sorts dansbandsmusik och hörde ikväll min favvo orkester Matz Blads.

Thinka
0

Jag heter Lena Hjulström och är 69 år jag är bonde eller bondmora igentligen jag bor i centrum utav byn. Jag älskar att vara ute att jogga, har ett barn. Håret är brunt och ögonen mattgröna. Jag lyssnar mer än gärna på opera och min favorit artist är Carola.

Bybo
0

Hejsan! Jag har inget förnamn, men heter Nilsson i efternamn. Min hemstad: Halstavik     Ålder: Död sedan snart ett år sedan.  Yrke: Maskinist på ett fartyg  Intressen: Älskar våld i alla dess former.  Barn: Ett     Hårfärg: svart och vitt   Ögonfärg: Lila  Musiksmak: Dansbandsmusik  Favoritartist: Bram Vermeulen

SEViking
0