Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 1174 ggr
CBA
0

Tyda ögon...någon?

Jag undrar vad ni känner och får fram om ni tittar på den här bilden med bara ett par ögon ?

Skriv ner allt som ploppar upp i era huvuden :o)

Mvh CBA

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Carina.S
0

Var är ögonen..?

CBA
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

F´låt…bilden glömde jag *skratt*

Här kommer den….

Popflickan
0

Om du nu vill ha allt som ploppar upp i huvudet:

"Varför har de inte redigerat de röda pupillerna???" Jagtycker det är så irriterande… :-D

Men det var väl inte ett sånt svar du ville ha? ;-)

zeretki
0

Trötthet, tänkte jag på. Fick en känsla av sömnproblem.

KuroTenshi
0

Fick genast för mig att det är något som inte stämmer. nån form av sjukdom? trötthet, helt klart. Tja, nån sjukdom var det första jag fick upp i huvve när jag såg ögonen. men jag är inget medium så lyssna inte på mig. ^^ haha.

CBA
0

He he intressant…är det någon mer som vill läsa av ögonen :oD

Tiia
0

Kan du ha Fibromyalgi eller Reumatism?

CBA
0

#7 Inte vad jag vet, men det borde jag kanske känna om jag hade :o)

CarolineO
0

Jag tycker det känns som en skilsmässa eller separation på ngt visi närheten av dig, och en flytt…

Sissan3
0

Jag fick först en känsla av sjukdom Generad Sen en annan känsla sliten/trött Generad men hoppet finns! Sen fick jag nämligen en känsla av glädje Glad Men inte vet jag för jag kan inte sånt här Glad

miramis2
0

Skriv inte att ni inte kan… lämna de orden därhän o bara våga, våga o våga… Ni vet inte hur ni slår ner på er själv när ni först  öppnar er o sen säger sånt. Hedra o respektera er känsla om vad det är ni förnimmer o säg med stolthet att DET HÄR  är vad jag ser, käner o förnimmer….. denna inställning kommer nämligen att öppna er för " det okända"…. Säg inte sånt som ni inte vill ska vara sant, säg det bara inte….! Var stolta över vad det än må vara som nikänner o förnimmmer detta kommer att stärka er… möjligtvis kännas konstigt, men snart komer ni att märka att er intuition stegras o känslan inför er själva stärks! JUST DO IT (det är denna attityd som fått mig att växa + fått mig att hjälpa andra att se det egna ljuset/intuitionen)

Hedra er själva i ordet gott folkSkrattande miramis2

Happyspirit
0

Jag ser en vaken person som ofta har mycket bus på gång. En person som har många järn i elden och många ideer. En aktiv person med glimten i ögat! Fråga inte hur men jag ser också en katt med den här personenRäcka ut tungan

karini
0

Jag ser en trött och ensamm mäniska som har mycket att tänka på.

Carina.S
0

Jag ser en människa med ett öppet sinne….

april4
0

Jag ser en ledsen person och ögonen ser trötta ut.

Thinka
0

funderar du mycket? fick till mig aktiv tankeverksamhet. Låter helt sjukt jag vet men det var det första som ploppade upp.

tarantella
0

jag ser sorg i dessa ögon men även en kämpar glöd och hopp på framtiden, kloka ögon

Tuva-Lena
0

Ett par härjade ögon som söker lugn..?Fundersam

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

harmoniee
0

ser nån som skrattar lite..kke inte värsta asgarvet men lite smajl e det allt…

CarolineO
0

Jag fick för mig att det inte var dina ögon?

stene
0

Hej.

Jag tycker mig se sorg och uppgivenhet.

stene

Pomperipossa
0

En person med mycket "jäklar anamma".. Busig och glad, en sån som sprider värme och möter människor med ett leende trots att livet inte alltid är lätt….:)

Mia63
0

Jag  ser en person som är öppen, har lätt för att ta kontakt  med  nya människor. Halvvuxna barn, tonåringar? Tonåringar omkring sig iallafall.

Jobbar mycket, borde sova lite mer, ta hand om  sig själv.

Skrattar lätt och ofta, humor. Snäll oerhört snäll.

Lite sorg och  trötthet. Men inte mer sorg än att  det är hanterbart. Attraktiv pga. sin härliga personligeht.

CBA
0

OJ vad ni har skrivit :oD

Det råder förvirring över om det är mina ögon eller ej…det ÄR mina ögon ;o)
Jag valde att beskära bort övriga ansiktet för att ni inte skulle ha det övriga ansiktet som avslöjar/ger signaler om den sinnesstämningen jag befann mig i just DÅ när bilden togs :o)

Jag ska försöka möta upp lite av era komentarer…

Glädje sa någon…ja det stämmer, vi hade precis fått veta att vi skulle få tillökning i familjen.

Trött har ni nämnt…det stämmer, jag har under båd amina graviditeter varit fruktansvärt trött.

Sorg, ledsamhet…jag dras i perioder med sorg och ledsamhet över att min pappa har valt bort mig och inte tycks vara intresserad av kontakt.

Tänker mycket, grubblar…jag tänker rätt mycket ja, kanske för mycket ibland vilket i sin tur gör mig trött då sömnen då blir påverkad.

Lätt till skratt, glad, humor, snäll…jag skrattar ofta och tycker om att göra andra glada och försöker möta alla med ett leende oavsett hur jag själv mår. Vilket ibland inte är det bästa för det hinner ofta gå för långt innan omgivningen märker att jag inte är på top.
Jag ser mig som en snäll människa för jag ger gärna till min omgivning, många gånger mer än vad jag får tillbaks.

Jäklar anamma…jag har nog en hel del jäklar anamma in mig. Är det något jag vill ha gjort så ser jag till att det händer och ogillar när andra i min omgivning håller i handbromsen under färden.
Jag kan nog vara ganska "sträng", men jag är oxå väldigt rättvis

Öppet sinne…ja jag försöker vara öppen inför allt nytt som kommer min väg. Livet är för kort och för värdefullt för att vara enkelspårig och jag vill prova så mycket som möjligt för att utveckla mig som människa.

Någon nämnde en katt med mig…jag har två mysiga katter som värmer min kropp när det är kallt. Jag har en stor härlig katt tatuering på min rygg och min högsta önskan är att få klappa en livs levande tiger.

Anledningen till att jag la ut bilden och ville ha lite feedback från er alla är den att jag har fått höra så många gånger att jag har trötta gamla ögon.
Alltså inte trötta påsiga ögon utan ögon som har sett en hel del, som har varit med om några liv.
I mitt nuvarande liv har jag sett mer än vad jag önskar min bittraste fiende, men jag funderar på om jag har en gammal själ som lyser igenom i mina ögon.

Sist jag hörde detta var det en för mig okänd person som sa att mina ögon var gamla och trötta…det fick mig att reagera och fundera…HUR gamla är de egentligen tro?!

Era tankar kring mina ögon var väldigt intressant att läsa för alla av er har sagt saker som stämmer in på mig :o)

Mvh CBA