Aura
Kan ni Se auran? tidigt imorse så satt jag med Bamse (hund) och bara var helt plötsligt så tyckte jag mig se något som skimrade i blått runt honom. Kan det ha varit hans aura jag såg en skymt utav? Jag menar djur har ju också energifält runt omkring sig precis som vi människor. Jag har aldrig sett någons aura så utan fått bara som ett ljust skimmrande om personen i fråga en liten bit runtom kroppen om ni förstår vad jag menar. Har nog aldrig förstått riktigt vad det är jag sett just dom få gångerna. Vid närmare eftertanke idag så inbilar jag mig att det kan vara auran jag sett. Är det möjligt? Eller är ju ute och svävar i det blå igen?
(Men vad står det blåa för då om det nu var så)
Ja, det är auran du sett! Olika färgers betydelse finns att studera. Blått ser jag som en helande färg. Lyssna mer på det du "inbillar" dig, du kommer att öppna upp för mer än auraseende då…. Din Bamse verkar vara en välidigt trofast o tröstande o humoristisk vän. Färgerna kan skifta o är levande såsom våra känslor, din hunds välmående likaså. Du kan läsa mer om djurens aura o Per Trollsvedens bok om att tala med djur. Lycka till!/miramis2
Jag brukar se ett ljust sken kring människor i bland