Tacksam för hjälp!
Hej! Jag har en fråga som jag är lite orolig över… Nu är det så att jag har varit med om lite underliga saker som jag hoppas kunna få lite svar/hjälp med :)
För några veckor sen så satt jag ensam hemma och kollade på film när jag helt plötsligt från ingenstans hör hur nånting stort rasar i köket , det första jag tänkte på var att det kanske var en hylla som hänger där på väggen så självklart hoppade jag till men blev inte rädd eftersom jag trodde skruvarna hade släppt bara. Men , sen efter kanske en halv minut så börjar det igen. Utan att överdriva , jag hörde så många smällar , porslin och glas som föll i glovet. Det lät som att nån höll på att riva hela köket!
Eftersom att jag satt i vardagsrummet så ser jag bara in en liten del i köket eftersom köksväggen är i vägen , så det enda jag såg var att o'boy burken kastades i golvet. Jag blev ju såklart livrädd , eftersom jag inte ens har så mycket som kan gå sönder i köket. Jag ringde på en gång min pojkvän för jag satt som förstelnad i soffan och vågade inte röra mig. När han kom hem så gick vi till köket och det enda som ens hade rörts var då o'boy burken som jag såg kastades och väggklockan låg på golvet. Ingenting annat! Men spiken till klockan var fortfarande på väggen och vi kollade på alla möjliga vis och vi kom fram till att klockan omöjligt ha flygit ner på golvet av sig själv.
Då kommer ju mina frågor om den händelsen. Vad hände? Hur kan det har kommit så många smällar och ljud från köket när det bara var två saker som hade flygit ner? Var det nån som vill mig nåt? Illa? För det kändes så aggressivt… Jag var ju beredd på att se hela köket ner rivet.
Men iaf , nu sen dess har det varit lugnt. Tills inatt. Jag gick och la mig i sängen och så låg jag där en stund och bara tittade upp i taket. Sen helt plötsligt hör jag hur nån andas i mitt öra. Jag tror ju självklart att det bara är örat som tjorvar av nån anledning men när jag håller för örat så hörs det ingenting… Sen när jag tar bort handen så kommer det igen. Jag tycker det är konstigt så jag går upp en sväng och på en gång jag går upp från sängen så slutar det. Så jag lägger mig igen och efter en stund börjar det igen. Jag känner att någon är där och verkligen andas i mitt öra. Så jag säger högt och lugnt , lämna mig ifred och det upprepar jag två gånger. Då hör jag hur andningen ökar som ungefär när man blir arg och det låter verkligen ilsket. Jag får ju panik och springer från rummet till min pojkvän och sen dess har det inte varit något mer.
Men det jag undrar är , kan det vara nån som vill mig nåt? Isf hur kan jag få reda på det? Och jag känner verkligen obehag så om nån kan hjälpa mig få bort det här helt och hållet så vore jag verkligen tacksam! :)
Det låter verkligen som om en ond ande kan finnas i ditt hus.
Mer kan jag inte ge dig, ifall du inte har någon släkting som inte gillade dig eller om du hade en ovän.
Ja jag har ju inte fått nån direkt "snäll" känsla när detta har hänt… Men det jag tycker är konstigt är att det bara kom så plötsligt , har bott i lägenheten i över två år och inget har skett förrän nu.
Och vad jag vet så har jag ingen släkting som inte gillade mig eller ovän som har dött.
hmmmmm… det var konstigt, det är svårt att förklara vad som händer.
Förstår att det är läskigt, skulle nog bli lika rädd som dig.
Men försök att ta en bild nästa gång det händer så kan jag försöka förklara vidare.
Svår fråga det här🤔
Jag tog faktiskt en bild i köket en stund efter att det hände och man såg som en lite rundaktig dimma som jag aldrig ha fått på bild förut 🤔
lägg upp den här om du hittar den, så kan jag försöka se nåt efter att jag har ätit.
Får en oroskänsla.
Jag ser en aura av en man.
En man i 50-årsåldern, kraftig kroppsbyggnad, mustach och ilskna blodsprängda, sinnessjuka ögon.
Är inte säker på att det är dig han är arg på?
Det lät ju inte så roligt… Känner dock inte igen beskrivningen.
Det känns ju som att det är riktat mot mig eftersom det bor andra i lägenheten som inte har varit med om något.
Finns det nåt sätt jag kan få reda på vad han vill samt få bort honom härifrån? :/
Så tacksam för att du ger dig tid till att försöka ge svar/hjälpa mig :)
Jag vet inte hur du ska ta kontakt med honom eller hur du ska få bort honom.
Så jag vet inte om jag kan hjälpa så mycket med;/
#1 Jag får be dig tänka på hur du uttrycker dig, enligt våra Skrivregler så får man inte skriva om onda andar. I just det här fallet verkar det dock som att du menar en ilsken ande, och det är ju inte riktigt samma sak.
Förlåt det var så jag menade.
Förstod det 😉
addapadda , tack för det svar du kunde ge mig iallafall :)
Inga problem;)
🙂