Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 484 ggr
Thinka
0

förbaskad

Nu är jag så irriterad på min blinkande lampa i vardagsrummet. har bytt glödlampa på glödlampa, blev riktigt förbaskad men nu lyser den inte alls, dom andra två i kronan gör det och jag har skiftat glödlampor hit o dit och snart tänds den väl när inte den är på . tror ni det hjälper att försöka sluta tänka på den så att den kanske börjar fungera normalt igen?

evawa
0

hej!

Inte för att jag är någon elektriker men det låter som ett glapp/ ett brott i en kabel.. ett tips är att kolla dom först.Skrattande

lycka till

Eva

ps..eller är det ett bus tror du?

Thinka
0

Dom är redan kollade kablarna och allt det elektriska till kronan av kunnig person. det är ju bara det att familjen börjar muttra om "mina" spöken som även "stör" dom. Nåväl jag får väl sätta mig ner i och prata vett med "tanten".

men tanken var bra Ewava, skeptisk som jag är så ja du vet utesluter allt annat förstSkrattande

Thinka
0

Skrattar lite nu, tog och pratatde lite med lampanFlört åkte och hämtade sonen från byn kommer hem tänder och vad händer jo alla tre lyser! Får väl se när lampan får spel nästa gångGlad

fru_L
0

är det någon som försöker göra dig uppmärksam på något. Har du inga "lysande"ideer (ha ha) som du inte gör något åt. eller velar du hit å dit (av på av på …)

vad vet man hur andevärlden resonerar

kram kicki

BuNNaj
0

jag har en tak lampa i mitt rum som vi har hållt på att byta lampor på. Den börjer halt plötligt att blinka och hålla på, jätte störande