Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettoförklaradefenomen
Läst 500 ggr
Gearhead85
0

Blixt

Hej!

Reggade mig rätt nyligen så detta är min första post. Jag har alltid varit intresserad av det paranormala sen jag var liten.

Iallafall tänkte jag höra lite vad ni tror om den här upplevelsen. Då jag var 8-9 år ca så satt jag och min mor och tittade på tv. I våran lägenhet var det en rätt öppen planlösning med bara en spaljevägg mellan storrummet Iallafall bara en till två decimeter från spisen blixtrade det till precis som en kamerablixt helt oförklarligt ute i tomma luften. Jag vet att det inte var reflektioner från någon passerande bil då det inte fanns något fönster åt det hållet. Har nu funderat i 20 år på vad det kan ha varit. Och jag vet att jag inte inbillade mig då min mor såg det också.

[Evisen]
0

Spännande:)

Så där skedde för mig i julas faktiskt. Det flashade förbi ett sken två gånger mellan mig och tv:n. Och jag vet att det inte var ifrån filmen jag kollade på, då jag har sett den tidigare.

Jag har pratat med en person här som sa att det var andebesök. Och det kanske var så i ditt fall med:). Någon släkting eller så som ville visa att hon/han var hos er.

Gearhead85
0

Kanske det. :) För mig flashade det dock inte förbi utan direkt efter blinken eller vad man ska kalla det så försvann det. Det varade knappt en sekund. kan tillägga att jag även har haft i min gamla lägenhet (och ibland i min nuvaranade) erfarenhet av att när jafg ska sova blir täcket som tungt nästan som att det blir ett övertryck på det samtidigt som det nästan känns som att någon stryker försiktigt ovanpå täcket. Dock började det 8-9 år efter det där med blixten.