Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 1450 ggr
sannsan
5

träsko spår i snön

När jag var ca 15-16 år så såg jag något märkligt. Jag var ute med hunden och han och jag var ute i skogen och gick efter ett skoter spår. Efter ett tag så fick hunden försig gå ur spåret och gå i skogen. Jag tänkte a ja okej då. Vi båda sjönk ner i snön . Vi pulsade där ett tag efter ett tag så kom vi fram till små spår som såg ut som trä sko formade avtryck i snön. ( juste det hade kommit ner ny snö några timmar före vi gick ut) men dem där spåren hade inte sjunkit ner som våra utan bara i ny snön. Väldigt tätt emellan varandra. Trodde inte mina ögon när jag gick där så vi gick efter och tänkte kolla vars det slutade någon stans men det blev mörkt och vi hade gått väldigt långt in i skogen så jag sa till hunden att vi skulle gå hem för att det hade blivit mörkt och sent. Än i dag undrar jag vad det kan ha varit för någonting som vi gick efter den kvällen.

[majatengdelius]
5

Små gråtomtar kanske :D

sannsan
0

Ja tänk om det var det :D skulle vilja se någonting nu i dagens läge. Bor i ett gamalt hus nu, någon som har nå tips på vad man ska göra?