OT ledsen själ!
Förlåt.. men ville bara skriva av mig någonstans,, Och eftersom min största tid är här inne på övernaturligt.. skriver jag här!!
Jag känner mig .. vilsen,, kall,, ledsen o ännu mer ledsen. känns som livet går emot mig just nu,, allt kommer på en gång,.. all trygghet jag byggt upp har sakta men säkert rasserats.. O nu är de värre än någonsin..
Hur mycket ska en människa orka innan de finns ett stopp,,,???
Tack för jag fått skriva av mig,,

Uch så jobbigt när det känns sådär
Om du vill kan jag lägga en stjärna för dig och se om livet är på bättringsvägen 
#1 ja tack .. om du har lust.. för just nu känns allt bara tungt!!,, men skicka gärna i PM

Man brukar säga att då man är längst ner i skiten och det känns som om man inte orkar mer,det är då det kommer att ljusna,och man kommer lite starkare ur allt elände!Och jag vet oxå personligen att det är så.Kanske ingen direkt tröst för dej just nu,men grip de positiva halmstrån som finns,och bygg därifrån din inre styrka.För den har du!!Det gäller bara att hitta den….Önskar dej allt gott,Kram Ewa

jag gör det ikväll och skickar självklart i ett pm 
#3 Tack för dom orden.. ligger mycket i de du säger.. även om de inte känns så nu,,
#3 Tack för dom orden.. ligger mycket i de du säger.. även om de inte känns så nu,,

Jag kan nog säga att jag har det väldigt jobbigt oxå just nu!,men det känns ändå som om man hela tiden har någon slags reserv att ta till när det behövs! man vet att man inte får ge sig,att det är inte den man är en som lägger sig ner och ger upp,eller hur tror nog du oxå kan säga att du ändå blir förvånad många gånger när du ändå efter allt kommer igen..
Så gör som jag kämpa på man har ändå allt att vinna,även om det är svårt just nu..försök att sätta upp mål,det kan vara pyttesmå i början bara du finner några,,
Kram Sol

Håller helt med inlägg # 3 Ewa-Kristinas ..Att fastna i det negativa kan vara väldigt lätt, men att ta sig ur det är desto svårare. Det finns alltid ng positivt i ens liv, om man tittar lite djupare i det. Allt är inte bara dåligt och negativt, utan det finns små positiva saker att se och lyfta fram. Jag har själv varit där, så jag vet !! Ett råd…
Gör det,, så kommer det snart att vända !!
Ljus och lycka till dig !! /// MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

#1 Jag tycker att självklart ska man gå in här på ÖN och skriva av sig det som också är jobbigt i livet.
Jag tycker det är så skönt att forumet finns och att man kan få uttrycka sig och bli "av" med sitt negativa. Responsen från medmänniskorna här, är så positiv. Så be inte om ursäkt för att du skriver här om dina djupaste känslor.
Mina tankar är med dig. Kram 
Tack ALLA för era ord,, känns skönt o höra dom, kanske jag just nu behöver få gråta mig tom..för att sedan kanske finna min energi,,, känns tungt just nu bara,,
*skickar kramar*
Ohhh… Inte för att det hjälper…. Det hjälpte inte mig när andra sa så till mig, men i alla fall…
Jag har precis varit på bottens botten… Hela mitt liv rasade ihop. Ingenting fungerade… Vantrivdes på jobbet, hela semestern blev förstörd av att jag och min sambo bråkade HELA tiden. Eftersom jag mådde så dåligt hade jag ingen energi att rida med min häst vilket i sin tur ledde till att jag mådde ännu sämre pga att jag hade dåligt samvete över det! Allt ledde ner i en ond spiral….
Men efter regn kommer solsken!
Nu känns det lättare. Jag ska bara vara kvar här på detta jobbet nästa vecka också, sen slipper jag det! Det beskedet fick jag i Maj månad, så sedan dess har det börjat kännas lite bättre, stegvis…
Det är sant som man säger. Om man vill ngt tillräckligt mkt så kommer det att lösa sig! Det är det som är den verkliga magin här i livet!
Tänker på dig!

Ibland hamnar man så långt ner på botten att man knappt orkar ta sig upp till ytan. Det är jätte jobbigt, tro mig jag vet! Men du får ta ett steg itaget, ibland så blir det ett steg bakåt igen för att sedan kunna klättra två steg framåt igen osv. men bakom molnen finns solen. Jag har för övrigt inga tröstande ord mer än detta svammel…
sänder dig en kram