Plasma i sovrum

Oj !! hur lyckas du fånga så mycket blir riktigt avis =) jätteintressanta bilder i alla fall ;)

Oj! Spännande att få nått sånnt på bild nån gång!
vad innebär plasma?

Hej! elektroplasma är när en ande försöker materalisera sig..att ta form till en människa..rätta mig om jag har fel..ni andra här..=)
Hälsningar. Eva.
Tack Eva för din förklaring
Sonnevall! Jag undrar hur länge du haft dessa fenomen hos dig i den där lägenheten….. När jag såg fotot så hörde jag ordet "heliga marker" i huvet o det var inte jag som skapade de orden…. kan det vara en speciell plats du bor på, jag får den känslan nämligen…?

Miramis 2,nej jag tycker inte att den är speciell,huset byggt -59 hyreshus.men däremot är det mycket som följer mej.Jag har tagit foton utomlands,blir ofta energier.Har förmodligen stalkers som följer mej.Tror inte att det är platsorienterat.
Ok men å andra sidan vet man ej vad där fanns innan -59 …. Men det kan ju vara så med att DU med din energi drar åt dig andevärlden på de platser du kommer till men även att du har vissa som är med dig jämt… ? Det kan ju vara en kombination. Hursomhelst är dina bilder fascinerande o frå mig att bli nyfiken på hur jag skulle reagera på att befinna mig där du är… upplevelse mässigt. Det händer en massa frö mig bara av att sitta vid datorn o skåda dessa saker o jag frågar mig hur det då är live? Jag har provat ett par gånger o det är förunderligt./miramis2

Sonnevall, blev väldigt nyfiken av din bild.
Blir du inte skrajsen av att se och uppleva det här??? Jag menar, vid sängen där man sover och faktiskt kan jaga upp sig mellan varven..hehe..
Jag skulle definitivt byta både lägenhet och ort om jag visste att det fanns hos mig.
Har du fått se det fler gånger? Eller har du fler bilder?