Fastare byst..?
Har följt ett program på TV2 i sommar där man berättar om örter och deras olika användningsområden: Trodde jag skulle ramla ur fåtöljen i förra veckan, när man tipsar om Grobladets förträfflighet. Visste ni att man kan stoppa tröjan full av dessa gröna blad, och dom får bysten att dra ihop sig!?
Så deppa inte ihop om du tycker att din byst passar bättre som jonglerbollar vid olika knäövningar. Ta en handfull groblad och göm under BH:n så skall du se att bysten sakta men säkert hittar tillbaka till brösthöjd.
Man skall först "knosa ihop" bladen så att saften i dom, som är den verksamma ingrediensen, kommer i kontakt med huden.
I första hand användes dessa blad för att stoppa blödningar, tack vare sin sammandragande verkan. Dessutom "går det lika bra med selleri" - alltså daggkåpa. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

haha ja men vad praktikt! det ska jag testa haha undra vad maken säger när jag klär av mig ikväll och det dräller ut kaninmat ur bh:n 
..han kanske får för sig att du har någon pervers böjelse..? 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

haha ja visst eller har snurrat runt med grannen ute på gräsmattan

Haha, va knäppt! Sa dom nåt om det va bevisat, liksom forskat på?? :)

grodbald funkar aldeles utmärk på bi-getingstick
Ooooo, daggkåpa har jag ju fått av mamma =0) Måste hem o testa *hihi*

fniss och jag håller på och utrotar daggkåpan här (omöjlig att bli av med) nån som vill ha?
Thinka du får börja sälja den på burk eller nåt *skrattar* Nu är den ju guld värd
Du vet väl vad en bröstoperation kostar
Ett litet tips
kram
faktiskt så är groblad bra mot skavsår åxå, ja va dum nog och klippa hål på mina blåsor på tårna såg inte på en hel natt för de gjorde så ont, nästa natt haha lindade jag dom med groblad och ja de läkt, kanske de hade gjort ändå men…