Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 1394 ggr
Elisabeth-J
0

Kraftplats

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag kommit hem efter att ha hämtat kraft på en underbar plats vid sjön. Jag var där med Marie och vi fick otroliga upplevelser där och vi hade närvaro av andevärlden ;) När vi går därifrån pratar vi om en sak som vi kände att vi ville göra, plötsligt stannar vi till. Det är helt vindstilla ute men dom 3 träd som var vid oss började skaka så löven skallrade, alla andra träd var helt stilla. När vi står där så strömmar det ner massor av energi till oss, det var en mäktig upplevelse för oss ikväll!

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=1ea3c0e9-f59b-4a67-87c1-6dc56d71262c&Filename=Kraftplatsen 21 aug 2007 020.jpg)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Elisabeth-J
0

En bild till…

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=d5944ae2-c70d-45ab-b394-09c02d35bf5c&Filename=Kraftplatsen 21 aug 2007 030.JPG)

Elisabeth 

Happyspirit
0

Oh, så underbart!! Önskar jag hade varit med er därFlört Tack för att du delar med dig de fina bilderna. Jag ska ta mig ut i morgon. En långpromenad i skogen. Innan cirkeln på kvällen och ladda med ordentligt med energi. Längtar redan..

Kram

YvonneW
0

Var också ner till sjön och tog ett dopp idag. Satt en stund på bryggan insvept i badlakanet och kopplade av. Älskar att sitta vid vatten, det är så rofyllt och skönt.

zeretki
0

Otroligt vackert! :) Önskar jag bodde vid en sån sjö. :)

junetta
0

Finns bara ett ord att säga: -Underbart!

MariaJ
0

Så underbart för er ..Att samla kraft på detta sättet är en gåva i sig.. Önskar också jag vore med Skrattande kram Maria:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Bilbo
0

Jag håller också med om att det låter härligt. Det är något speciellt med att sitta och titta ut över en spegelblank sjö eller att ströva runt i skogen och lyssna på vinden. Där kan jag skaffa ny kraft när det behövs.

Thinka
0

vilken härlig plats!

Elisabeth-J
0

Den här platsen är väldigt speciell. Min sons pappa gick ofta hit och jag tror att han också hämtade kraft här. Han har lämnat några Tecken som symboler som vi nu ska försöka tolka. Bl.a har han lagt stenar i en cirkel men den var inte riktigt sluten så vi slöt cirkeln genom att lägga dit fler stenar.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=7fb21333-37ff-4582-9e49-c66443c46420&Filename=Kraftplatsen 21 aug 2007 011.jpg)

Elisabeth 

Sissan3
0

Ja va härligt.. Men.. är det bara jag som ser ett? Ansikte i sjön på andra bilden???

Sissan3
0

Ja va härligt.. Men.. är det bara jag som ser ett? Ansikte i sjön på andra bilden???

Sissan3
0

Sissan3
0

Inte mitt fel att de blev tre lika inlägg! Min data har krånglat idag.

Elisabeth-J
0

#10 Jag ser det inte, berätta gärna vart och berätta gärna mer om det du ser! :)

Elisabeth 

Sissan3
0

Jag har tolkat färdigt. Ansikten o åter ansikten ser jag.. Ja oxå stenar förstås Flört

Sissan3
0

Jag ser en tjej/flicka/kvinna med kort hår o en vit blus. Antingen har hon en mörkare tröja under blusen eller så är det en skarfs som hänger fram  mellan brösren Generad.. Titta  ungefär på mitten av bilden o ut till höger.

Sissan3
0

Jag ser en tjej/flicka/kvinna med kort hår o en vit blus. Antingen har hon en mörkare tröja under blusen eller så är det en skarfs som hänger fram  mellan brösren Generad.. Titta  ungefär på mitten av bilden o ut till höger.

Sissan3
0

Ni som är duktiga på o förstora bilder o ringa de vi ser,  kan ni inte hjälpa mig för jag kan inte det. Jag tror nämligen att jag ser mer i den kanten men de e för smått  för mig. Så smått så =)

Tarotsanna
0

Vilka härliga bilder! Att hämta kraft och energi vid havet är något jag verkligen mår bra av! Skrattande 

Det där med att det skakar i träden upplevde min svärfar härom dagen. Han skulle gå hämta posten och vid brevlådan så står tre buskar och plötsligt så börjar det rista i den mittersta. Han tror att det är något djur i busken och går dit för att titta men ser inget. När han går därifrån så ristar den igen… Hoppas att den som ristade ger sig tillkänna på söndag då vi ska ha magisk afton Flört

Carina.S
0

WOW vilka fina bilder. Blir riktigt avis…..Förvånad

noita86
0

väldigt vackra bilder hör ni!

Men mystiskt med träden och buskarna…kanske är det kraft från något… av naturen som bjuder på lite extra energi till oss;) vem vet1

jag har inge speciell kraftplats..eller jo…vid min Ängel-altare brevid sängen på en spegel bord som man hade förut en stor spegel sen fanns det ettbord och en låda i samma…

får kraft även att kolla på en speciell bild på mitt nattduksbild: morfar mamma och jag sitter brevid varandra och ler! den är värdefull…ser när morfar ler stor tillbaka i bilden när jag känner mig ledsen…o då blir jag glad!

Även har jag samlat alla andra släktingarnas bilder på två olika ramar på två hyllor i sovrummet brukar säga godnatt till dem när jag ser dem i ramen elelr något annat positivt: saknar er skickar värme och kärlek till er….något liknande…

galdra
0

En jättevacker plats…

Tiia
0

Härliga bilder…ska ge mig ut i skogen till helgen för att få energi och kraft

kath
0

Nåt så otroligt vacker plats!! Jag bara kippade efter andan när jag såg bilden, där skulle jag kunna sitta i timmar och hämta massor av energi o kraft! Bara vara..

Tuva-Lena
0

Vilka fina bilder Elisabeth! Man nästan känner hur friden lägger sig i sinnena när man tittar på dem. Naturen, det är min kyrka det, annars går jag aldrig i kyrkan…Oskyldig alldelés för pråligt för mig.

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Elisabeth-J
0

Titta på bilden med stenarna och se om ni upplever något?

Elisabeth 

Tiia
0

#26 Det ser ut som en virvel av energi

Sissan3
0

Godmorgon på er alla Glad Har kollat om de var någon  mer än jag som ser ansiktet i denna tråd på bild nr2?? Eller ser jag i syne! Förvånad

Dezzan
0

jag trodde du svamlade men nu ser jag. Men jag ser en ung kille/tjej ( ej bestämt kön ännu ) kortklippt hår med vit sjorta och svart slips. Det kan även vara en vit kofta med svart topp under.

Bredvid till vänster ser det ut som en liten ängel. Konstigt. eller så skiftar sig vattnet så att det ser ut som vingar. Iaf har den klänning på sig, långkläning.

Har förstorat upp bilden och ramat in de jag ser.
Hoppas att det var ok Elisabeth.J

Elisabeth-J
0

#29 Det är ok, jag tycker det är intressant med det ni ser i bilderna, så kolla gärna ännu mer. Glad

Elisabeth 

Sissan3
0

Nu har jag lyckats att förstora det jag ser på din bild nr2 här Elisabeth. Men nu vet jag inte hur jag ska göra för att skicka den hit här? Står nått om formatet o jo jag fattar men hur gör jag?? Fundersam

Elisabeth-J
0

#31 Du får minska formatet, det kan du göra i redigeringsprogrammet där du förstorade bilden.

Elisabeth 

Tara
0

Energier och åter energier.

Ett ställe att återhämta kraften

"Det bara finns"/kram

Sissan3
0

Förvånad Eeeeh! Ja svamlar alldrig Dezzan! Skrattande…. Tack för att du hjälpte mig med att skicka in det vi ser på Elisabeths bild.. TACK TACK Glad

Dezzan
0

#34 ja ingen fara. Såg det inte till en början.
Det mesta kan man ju få till ansikten om man verkligen söker. Men det var så skarpt den här gången

Dezzan
0

Precis utanför ramen på vänster sida ser det ut som en kvinna med svart långt hår uppsatt i knut, hon tittar snett neråt höger. Hon ser gravid ut

Sissan3
0

Ja visst var den så framträdande. Trodde ni drev med mig i o med ingen annan skrev nått om ansiktet GladRäcka ut tungan

Sissan3
0

Funkar det nu då?

Sissan3
0

oooooooo,,,, VA liten den blev! Förvånad Men jag klara det hihi.. klapp klapp på axlen.

Almis
0

Bilden med stenarna har  definitivt ett budskap!!

ChristinaE
0

Vilka vackra bilder!! Man blir glad i kropp och själ:)

Tack för att du delar med dig!!

noita86
0

budkaps men vad för nått vet jag ej:D

Almis
0

Det ser onekligen ut som två nergrävda skallar