Vad betyder det?
Hej! Har en farmor som jag saknar grymt mycket. Hon gick bort i augusti förra året. Jag drömde väldigt mycket om henne efter hon dött, varje natt i drygt 2 veckor. Sedan dess har det inte hänt alls ofta. I natt drömde jag om henne igen. Jag drömde att farmors söner, barnbarn med familj + farmor satt i em ambulans på väg till sjukhuset med farmor. (hon var levande). Sedan plötsligt säger någon (minns inte vem av oss) "Hon är död nu". Jag vaknar nästan direkt efter, känns som om drömmen bara blir svagare för varje sekund efter jag vaknat och är helt gråtfärdig. Börjar gråta direkt och känns som om jag kommer tillbaka i drömmen. Då vaknar min pojkvän av att jag gråter och börjar skaka om mig så jag verkligen ska vakna.
Betyder detta något?
Tack!
Det kan ju vara ditt undermedvetande som jobbar på att accepterat att hon faktiskt gått bort och är en ganska bra bit påväg att göra det. Stor kram
#1 Tack för svar. Jag hoppas det är så! Kram 🙂
Hej! Det är inte så länge sedan din farmor dog och som du tyckte så mycket om. Din dröm ingår i ditt sorgarbete,och är helt normalt.Du kan vara glad att du får uppleva henne i din dröm,ta det positivt,men förstår oxå att du blev ledsen,som bevisar att du hade mycket känslor för henne,hon såg dig för den du är och hon tyckte även mycket om dig.Önskar dig all lycka!
#3 Åh, tack så mycket! 🙂