Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 1183 ggr
stene
0

Bula i pannan??

På kvällarna när jag försöker få kontakt med andra sidan, händer det ofta att det spänner över pannan och det känns som en bula växer fram mellan ögonen. Vad beror detta på? Någon andekontakt blir det dock inte.

Stene

Elisabeth-J
0

Det är troligen chakrat Det tredje ögat som bearbetas och öppnas, fortsätt att meditera så kommer du säkert att se så småningom.

Önskar dig lycka till! Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

energivargen-sifanalv
0

Ja, jag håller med Elisabeth.J, jag önskar dig lycka till i framtiden!Flört

Happyspirit
0

Ja, det är nått pågång därFlört När pannchackrat öppnas kan man också känna som ett band som spänner runt huvet över tinningarna. Jag, säger som de föregående fortsätt meditera så kommer det försvinna så småningom och du kommer nog att börja se inre bilder om du nu inte redan gör  det.Skrattande Lycka till

Fanny85
0

Hur ska man göra för att inte bli rädd när något sådant här händer? Jag lider själv av panikångest, och skulle ju tro att mina ögon är på väg att hoppa ut eller nåt om jag skulle känna såhär. Men å andra sidan är jag jäätte fashinerad över detta med övernaturliga ting, så jag önskar verkligen att jag kunde våga prova någongång.

Happyspirit
0

Det bästa sättet att beskämpa rädsla är att skaffa sig mera kunskap om det man är rädd förFlört

zeretki
0

#4 Det bästa sättet att bli av med rädslan är att möta den. Testa dig själv. I små doser i början. Gör något som du är lite rädd för att göra.