Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 353 ggr
tusstuss
1

Vad var det som hände...?

Jag känner bara attjag vill dela med mig av någonting som hände för några år sedan, kom plötsligt ihåg det nu. Vara skola var ombyggd, och det sas att någon hade dött under byggande, typ ramlat från någon lyftkran eller någonting sådant. Under de senaste veckorna hade olustiga saker hänt på skolan, saker hade försvunnit från vissa rum och sedan hittats på helt andra ställen när ingen varit där. Vissa sa att de hade sätt skuggor röra sig nere i källaren. (vår klass var på övervåningen, och varje gång du gick ner för trappan så såg du rakt ner i källaren. En dag hände någonting otroligt obehaglit. Jag gick ner för trappan för att gå till matsalen, vliket var en separat byggnad, så du var tvungen att gå ner för trappan och ut på skolgården för att komma dit. Jag gick ner för trappan, och så såg jag någonting… en man i svarta kläder stod i källartrappan, han såg sig runt, och sen försvann han… Jag blev så rädd att jag nästen sket på mig. Och det läskiga var att när jag sen började på en ny skola, så var det en tjej där som berättade om att hon hade sätt ett spöke, hon kunde beskriva precis hur det såg ut, och det hon berättade varen exakt beskrivnig hur mannen jag hade sett såg ut… Jag kände henne inte sen innan, vi bodde inte ens i samma komun… hur är det ens möjligt att något sånt hät händer???

Portal Is Love, Portal Is Life.

ALPHIRA
0

Bästa tusstuss.

Har du hört talas om så kallade "platsminnen"?

Det kan handla om en sådan. Du och din kompis, ni bara är så pass mottagliga att ni upplever detta.

Jag är inget medium, vet inte om det handlar om ett platsminne eller om ett riktigt ande som visar sig.

Bäst att inte bry sig om det.

ALPHIRA
0

…Och nu menar jag mannen i källartrappan/källaren…

Om det försvunnit saker etc, då vet jag inte…