Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 853 ggr
energivargen-sifanalv
0

Auran???

Hej!

Jag har hört talas om folks auror, men jag fattar inte vad det är, är det det som visar hur vi egentligen är elr nåt??? Hur ser man folks auror, är det enkelt???

energivargen-sifanalv
0

Jag skulle gärna vilja lära mig se folks auror!!!

melia
0

det finns en annan tråd om aura där står lite om hur man övar upp seendet :)

melia
0

jag håller på att leta efter en bok jag har om aura men den verkar vara spårlöst borta hmm kan inte komma på var jag har den.. men hittar jag den så har jag lovat skriva ner några övningar i den andra tråden.

KuroTenshi
0

jag har boken " stora boken om hur man ser och tolkar auran" skrivet av Cassandra Eason. den kan du kolla upp. ^^
det står ganska detaljerat i den hur man lär sig att se auror. har inte riktigt behärskat det själv än. lyckades se en av mina hundars Auror en gång, men mer har det inte blivit. Glad

energivargen-sifanalv
0

Wow, du har åtminstone sett en hunds aura! Det låter coolt!!!

KuroTenshi
0

# 5 var inte så märkvärdigt. ^^ Lyste lite mörkgrönt runt omkring honom. det ska tydligen vara vanligt för hundar. ^^

energivargen-sifanalv
0

Ok, ska pröva på min hund om det funkarSkrattande

Sissan3
0

Aha.. Auran! Min ena katt är sjuk Gråter Jag satt o studerade honom här om kvällen o önskade att jag kunde göra honom frisk.. Då ser jag en pulserande ring en bit utanför hans kropp. Kan de varit hans aura?

[Mariaxx]
0

Jag har fått lära mig detta o det är kul…en del har mindre energi och en del massor. Inte alla tror på mig när man säger att man kan se auror.

Hihi….

Dezzan
0

Jag skulle oxå vilja se auror.

Sunflower
0

Maria, hur ser du om människor har mer energi än andra?

tarotlasse
0

Jag kan rekomendera en bok som heter  Se auran på 60 sekunder utgiven av ett Malmö förlag.

Men ett enkelt sätt att Se auran är att ställ en person  ca en meter framför en ljus vägg.

Koncetrera din blick på väggen och flytta blicken till kanten på personen men ha kvar fokuset på väggen.

Då kommer du kunna se ett vitt sken runt personen det är auran.

Tränar man upp detta så kan man även se färgerna i Auran.

Auran är ett energie fält runt kroppen för vi producerar  ju energie.

Så allt levande har en Aura mäniskor djur och växter.

Man kan även känna med händerna efter ngns aura börja långt i från kroppen och känn efter hur det känns efter närma dig sedan sakta kroppen och lägg märke till att du känner en skillnad  när du känner skillnaden så har du kommit till auran.

Man kan även mäta upp auran med ett fin elektroniskt instrument  det är ju en energie och den är så pass så att ett fin elektroniskt instrument kan känna av det.

Lasse

melia
0

Nu har jag kommit på vad min bok heter dessvärre minns jag inte författaren och mina böcker är fortfarande spårlöst borta :( boken heter "konsten att se och toka auran" fanns många bra övningar i den!

Happyspirit
0

Ja, man kan göra så som Lasse säger, ställa en person framför en ljus vägg så där. Och när man väl sett auran kan man be personen hoppa bort snabbt och då sitter auran kvar en stund på väggen. Det ser faktiskt ganska roligt utSkrattande

Dezzan
0

Är övertygat att alla kan se om dom vet vad dom ska titta på, och hur fokuserad man är

Happyspirit
0

Ja, jag har inte träffat på någon som inte sett den när de väl vet hur man ska titta.Skrattande

Elisabeth-J
0

Alla kan träna upp föramågan att Se auran men det kan många gånger krävas mycket träning med tålamod. Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus