Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterreinkarnationtidigareliv
Läst 1152 ggr
Keskitalo
6

"minnesbilder"

Tjenare! Håller mest till på Utomjordiskt men tänkte kika in lite här då man kanske kan få olika typ av svar eller kanske frågeställningar här också!

Anyway!

Jag har en så extrem fobi mot spindlar å bläckfiskar. Säkert många som har men nu är det mig det handlar om! ;) 

iaf så var det som så när jag pratade med mig tjej om spindlar (mest hon som pratade för jag kan inte ens prata om dom *rysningar* ) när jag plötsligt får en vad jag tror är "minnesbild" från kanske ett tidigare liv. Det är då rakt av inte trevligt att se å paniken kommer så hårt att jag kryper ihop till fosterställning å slår pannan i knäet men jag är så panikslagen att jag bara krampar fast några sekunder till å skiter i att jag fick lite ont.

Minnesbilden bestod av ett spindelnäste i marken. typ som om dom bara grävt en grop på 1.5m bred å 2m djup å för hålet som blir hade dom fått dit blommor på något sätt. 

hursomhelst så bilden är mest spindlar där nere som bara springer omkring å sen känner jag att jag ligger där i 0.2sekunder ungefär å sen "Vaknar" jag till å sitter å små krampar i soffan.

Är detta en minnesbild tro? 

Har en till lika tydlig om en bläckfisk som ni får fråga efter om ni vill läsa! :D

resten av mina "dödar" är inte lika tydliga så jag vågar inte tro helt att dom stämmer

Du Är Trygghet Ninja

Amandla
1

Puffar upp så förhoppningsvis fler ser tråden och någon svarar 🙂

Keskitalo
1

Kan väll förstå om man inte får några svar på en sådan här sak. Men det har ju blivit läst iaf :D

Men tack för "Upp puffningen" 🙂

Du Är Trygghet Ninja

KallaMigMimmi
1

När jag läste inlägget kom jag att tänka på en "syn" jag hade när jag va i psykos pga vätskebrist på et löplopp. då såg jag bla en mörk tunnel/grotta i flera omgångar samtidigt som jag såg andra saker kom jag allt närmare grottan och sen låg jag i den och som under den mellan stenarna och jag kände det som ormar kröp runt mig. 

sen blev jag fri och flög upp i målen igen. och så gick det om igen från himlen till under marken och upp igen. 

jag kan inte helt tolka vad upplevelsen va, men jag har tänkt att det va en syn från Gud och den har gjort min tro starkare.  jag har inte tänkt på förut att det också kan vara minnesbilder från förr

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

KallaMigMimmi
1

jag vet inte rickigt vad jag ska svara dig om din upplevelse, det är ju svårt att veta för någon annan. men om det inte är minnesbilder skulle det kunna vara en..vad ska jag säja.. vänj-dig-vid-tanken-bild som för att överdriva och komma över rädslan

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW