Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 1248 ggr
Trippeltre
3

Min första healing

Hej alla, jag tänkte lite snabbt dela med mig utav min första healing som jag gjorde igår kväll. Ni får gärna komma med era tankar och synpunkter, det skulle uppskattas. Tack på förhand. :)

Jag är absolut inget proffs eller väldigt kunnig inom healing. Utan jag har precis börjat att öva lite och igår kväll testade jag på distanshealing för första gången. Jag har inte pratat med min "testperson" idag än så jag får se vad hon säger senare.

Jag började med att tända några ljus sedan lade jag mig ner och mediterade lite först. Efter ett tag började jag att koppla upp personen i fråga. När jag kände att vi hade en förbindelse och jag kunde känna av hennes energier så visualiserade jag en ljus gyllene bro som gick från mitt hjärta till hennes. Bron fyllde jag med ett positivt kärleksfullt vitt ljus som flödade från mig till henne. Varje gång jag tänkte på ljuset så pulserade det och blev mera utsträckt, och starkare och starkare.

Tillslut omslöt det båda våra väsen. Jag kände hur jag blev alldeles varm och avslappnad och hur ljusets kärlek och positivitet spred sig i hela min kropp.

Det var så starkt och vackert att jag kände hur tårar började rinna ner för mina kinder.

Vid det laget var jag så uppkopplad med henne att det kändes som att vi låg precis bredvid varandra. Jag visualiserade hur jag lade mina armar runt henne och gav henne en kram (jag känner den här personen väldigt bra och jag vet att hon ofta känner sig ensam) för att sedan föra över min positiva energi till henne.

Efter det visualiserade jag ett blå ljus som strålade ner på henne och spred sig över kroppen. Jag såg hur ljuset gick in och sköljde bort all negativ energi.

När jag kände att jag var klar kopplade jag ifrån oss och gick in i mig själv igen.  Jag låg kvar och mediterade en stund och avslutade med att jorda mig.

Jag har övat några gånger förut men det här var den första gången jag faktiskt kände att det fungerade. Jag kunde känna hur mäktig och stark energin var. Det kändes som ett stort framsteg mot gångerna innan. :)

Kommentera gärna och kom med tips om ni vill. Kram

HellaBella76
0

Såå.. vad sa hon? :)

Trippeltre
3

Hon sade att hon hade känt som en varm pirrande känsla i hela kroppen och morgonen efter när hon vaknade så mådde hon betydligt bättre :).

JoHo
2

Visste hon om att du skulle skicka healing till henne?

HellaBella76
2

Jag känner rätt ofta en varm pirrande känsla.. hmm.. undra om de e någon som skickar "healing" till mig då, anonymt.. Skulle det kunna va möjligt? Utan att jag vet något..

Enilsson
1

Helt otroligt.