Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 318 ggr
[Mariaxx]
0

två drömmar i en

Inatt drömde jag mycket obehagliga drömmar.

Första drömmen:

Jag var mig själv. Det som var obehagligt var stämningen i drömmen. En orm kom ringlande på golvet och kröp fram till en man, antog att han var halvmänniska o halvorm. Och han ville ha en kvinna att befrukta. Så jag och denna man hade sex. Kände obehag under hela tiden. Jag blev gravid och födde ägg. Ur dessa kom samma varelser som var halvmänniskor, men såg männskliga ut. *ryser*

Dröm två:

Jag och två flickor flyr undan någon/något som jagade oss. Känner hjärtat i halsgropen och vet ingenstans att fly, tills en av tjejjerna säger att vi kan gömma oss i en sopkällare, det finns gångar där och även en massa dörrar med olika rum för olika sopor. Det rummet vi valde att stänga in oss i hade en kraftig järndörr med regel. Men eftersom vi kände oss jagade av något ont så ville vi gömma oss på bättre ställe. Då hittade jag en rund lucka i väggen med ett litet utrymme innanför, samt ett hål i bakre väggen som ledde in till ett större rum. Vi kröp in i utrymmet bakom luckan och eftersom vi inte fick plats alla tre så kröp en av flickorna in i rummet bakom hålet.

Då utbrister flickan brevid mig: du vet att rummet bär på en förbannelse och att hon kommer att råka illa ut därinne? Men bättre att vi offrar henne än oss.

Jag riktigt kände stämningen från det kolsvarta rummet. Visste att något tittade på oss, visste att vi var där. Flickan hördes inte alls. Så vi förmodade att hon råkat ut för nåt.

Nu till frågan: Vad tyder dessa drömmar på? Mådde verkligen inget vidare när jag vaknade.

/Maria

melia
0

Men fy vilka otäcka drömmar :( uch förstår att du inte mådde bra när du vaknade! tyvärr är jag ingen drömtolkare så jag kan inte hjälpa dig.

[Mariaxx]
0

Hoppas verkligen på svar, eftersom dom påverkade mig starkt.

fru_L
0

så som jag tolkar det så hör drömmarna ihop. det är något inom dig som du håller på att bearbeta och som du är på väg att släppa taget om. att drömma om död och födelse tolkar kag som att något är på väg bort och något nytt på väg in. Att bli jagad i drömmen betyder oftast att vi inte vill att något som vi behöver släppa taget om ska komma upp till ytan, därför flyr vi.

det är alltså inget negativt även om drömmen skrämmer dig. du är bara inne i ett skede av personlig utrensing och tillväxt.

kram kicki