Hej
Hejsan!
Jag undrar om alla människor har en eller flera skyddsänglar som vakar och skyddar en genom livet? Om det nu finns det så vore det intressant att veta om jag har någon skyddsängel som vakar över mig.Finns det någon som jobbar som medium eller med andlighet här inne som kan svara på mina frågor så vore jag tacksam:)
Mvh Fredde
Du kan ha flera på en och samma gång, du kan ha olika livet ut och du kan även ha din skyddsängel inom dig
Alla har minst en skyddängel, men ofta uppenbarar den sig när man är illa ute Men den är alltid närvarande 🌺
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Tack för ditt svar:) Är skyddsänglen någon man kännt i ett tidigare liv eller någon inom släkten som gått över på andra sidan eller kan det vara någon som man inte känner som kan vara ens skyddsängel?
Kan man vara sin egen skyddsängel eller kan man bara vara skyddsängel åt andra?
En skyddsängel kan vara vem som helst, ofta är det dock nån bortgången i livet, men dom brukar man ha kontakt med hela tiden och dom kan man se om man tillexempel är sjuk, men sen kan det även vara en ängel lånad från ovan som är din skyddsängel ^^
Jag är inte säker men tror inte man kan vara sin egen skyddsängel, dock kan man vara andras…
Jag tror jag kan ha träffat En av mina skyddslingar därför vet jag att man kan vara andras 🌺
Nu säger jag bara vad jag har läst.
Man har en skyddsängel från födseln, en som alltid följer dig i ur och skur. Men dom har inte tillåtelse att varje gång ingripa i ditt liv, vissa saker måste ändå hända.
Sen kan man ha bortgångna anhöriga (eller i för sig vem som helst som man haft en relation till) som vakar över dig.
Man kan agera som skyddsängel åt andra, du kan vara född till att vara skyddsängel åt någon i din närhet.
loverboy. Har du tänkt på det där med guider/vägvisare? Vi alla har sådana också…
Tja, det är mycket folk omkring oss…🙂
Precis som ovanstående har skrivit, man kan ha flera. Sen har jag läst väldigt mycket om att vi har guider också. Vad som skiljer guider och skyddsänglar åt har jag inte riktigt satt fingret på än.
Jag får för mig att jag har upplevt att jag fått en relativt svag kontakt med någon som jag tror var min skyddsängel eller guide. Man vet ju aldrig. Men det är vad magkänslan säger mig iaf :)
#5 En av mina skyddsänglar är min borgångne gammel mormor Det är även mammas Skyddsängel