Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 323 ggr
Helleh
0

Appropå ljusbubblor

Vissa har berättat att de sluter sig i ljusbubblor som skydd när de ska sova & ev sluter en bubbla om sina nära & kära, men kan man inte göra en stooooor ljusbubbla & sluta in hela hemmet eller är det för ansträngande?

Går det inte att göra ljusbubblor som håller väldigt länge eller tills man "spräcker" den genom att tillåta kontakt med andevärlden? Konstiga frågor kke, men jag blir mer & mer nyfiken på allt detta :)

Sunflower
0

Nej, visualisera runt hela huset du det brukar jag göra. Det tar ju ingen kraft från dig eller hur man ska uttrycka det, du visualiserar bara, storleken på föremålet spelar ingen roll…

Happyspirit
0

Tankens kraft Helleh tänkt på den !!! Det är bara den som stoppar dig vännen! Visualisera bubblan kan du göra över hela jorden om du vill.

Kramis AnkiGlad

Helleh
0

Ahh, smart :) Tycker att det skulle vara taskigt om jag bara skulle lyckas ge mig en bubbla, så mina barn eller djuren skulle få besök istället,medan jag låg & sov som godast :/  Eller att massa konstiga saker skulle hända i hemmet… Då borde det ju vara smartare att "bubbla" in allt :)

Happyspirit
0

Ja, Helleh *skrattar* det låter vettigare

kram