Budskapsord 19/8
Gör som igår och känn in ett ord som du skriver här och när det är klart sätter vi ihop orden som bildar meningar med buskap. Vi avslutar med orden kl. 22.00.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Oj kul igen! hmmm.Mitt ord är Tröst
Vilsen
Rörelse

Öppning
harmoni
Vind
ekorre
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

gräsmatta

visdom
tankar

Skuta
Läxa

Förlåtelse
Elisabeth
Kärleksenergier

kunskap

Bröllop

Borg
Ömhet
Ljus

Haha naturligtvis,tack kära nån!
Ordet jag fick till mig är:INVOLVERAD

känslan
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Öppenhet
beslutsamhet

värdefull
medvetande
Ja. kära vänner *skrattar* det här var ju inte alltför lätt den här gången men så här blev det!
När du känner dig trött och vilsen. Om det känns som om all rörelse har stannat, kanske har du svårt att se en öppning i ljuset. Kan det vara en tröst att få kunskap från ekorrens visdom. I ekorrens kärleksenergier ligger en djup kunskap. När den snabbt som vinden medvetet samlar ihop sitt matförråd för den kommande vintern. Om du lever i öppenhet och i förlåtelse, och som en harmonisk och involverad ekorre kan du styra dina tankar i harmoni. Då spelar det ingen roll om du befinner dig i en skuta eller på en gräsmatta. Läxan ekorren ger oss är. Var öppen beslutsam och förlåtande. Samla ihop ditt kraftförråd inför det stundande bröllopet.
Hoppas det inte blev för rörigt
Suveränt!!!!! Du är värd en eloge Happyspirit!!!! Hahahahha det där var ingen lätt uppgift…
KRam på dig!! Carina
#26 KANONBRA SKRIVET!!!
#26 Vad du är duktig på att skriva! 
Tackar och bockar allra ödmjukast *skrattar* Nej det var inte lätt den här gången
Men kan ingen annan också försöka så vi kanske kan få fram nåt bättre!

#30 Otroligt bra anki! Själv hann jag inte igår att skriva något så jag får försöka idag :)
Elisabeth
Ja, gör så! Skriv nåt. Jag tycker nog min tolkning blev lite rörig och jag menar hur många ska gifta sig eller gå på bröllop????
Men ett bröllop kan ju faktiskt vara symboliskt också i och för sig!

#32 Ja symboliskt kan det ju betyda att det blir bättre sammanhållning mellan människor, att man kommer närmare varandra 
Elisabeth
Ja, precis eller att man knyter nya kontakter. Eller att man sammanfogar någonting som är viktigt i sitt liv
Eller en övergång till någonting nytt!

Bra skrivet Happyspirit…

Kan bara hålla med alla andra, Du är jätteduktig på att skriva.
Tack !!
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

enighet
Lugn

exakt(i ex. handlingar/utföringar i något…)

Dom här orden var igår den 19/8 
Elisabeth