Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 1144 ggr
[Missya]
1

Drömmar om känslor

I nästan 1års tid har jag haft känslor för en killkompis. I början verkade de som han också hade de då han skrev mycket till mig och när vi träffades (oftast med gemensamma vänner) så vart de en del fysisk kontakt plus att han vid ett tillfälle sa att han tyckte om mig. Tyvärr så var jag nog lite väl reserverad då han sen inte skrev lika mycket osv. I början av december så var vi på fest och då vid ett tillfälle så fick jag en snabb puss på munnen..  Grejen är också att jag själv försökt lägga känslorna åt sidan för min egen skull, då man tänkt att han ändå nu bara ser mig som vän. Det har ju ändå gått en tid sen det var som mest intensivt.

Har nu i 2 dagar drömt om honom och de har typ handlat om samma sak. Om att vi båda har känslor för varandra men att de är ett velande, osäkerhet. Speciellt från hans sida, vilket då även gör att man själv drar sig…. Men när man själv tog mod till sig tex att kyssa honom så var han med på de… kände en spänning mellan oss genom hela drömmen (de man minns). Har haft liknande drömmar om en annan kille för några år sedan och de dök upp till och från i några år. Denna kille träffade jag som tonåring och hade kontakt till och från i flera år, inte så ofta man träffade honom. Fick sen iaf bekräftat från honom att han hade haft känslor för mig i början och att han hade de nu med då han berättade det… Kan säga som så att de hade säkerligen blivit nåt mellan oss om inte jag hade klantat till de…..

Så nu kan man ju inte låta bli att undra om de är nåt liknande nu med? Vad tror ni? Kan vissa drömmar berätta hur de verkligen ligger till? Vad ska jag isf göra?

Nordqvist
0

Fråga honom vad han känner är väl det bästa! 😉 och berätta vad du känner. För även om ni är vänner så är det väl ganska pllågsamt att gå och vara kär i någon och inte veta om det kan bli eller inte. Och har han inga känslor för dog kanske dina svalna och/eller försvinner och ni kan återgå till att vara vänner!

Nirvana_Ophelia
0

Håller med föregående talare. Fråga vad han tycker om dig och erkänn dina egna känslor. Och eftersom du fick en puss på munnen så tror jag nog att det är mer än vänskap på g…Vill du ha honom? Fundera på det.

[Missya]
0

Liknande dröm inatt. Enda skillnaden var att 2 vänner hade bytts ut mot 2 andra och att de även handlade om spöken. Riktigt hemsk emellanåt.

[Missya]
0

I helgen var jag och några gemensamma vänner hemma hos honom. Under hela kvällen så satt vi bredvid varandra i soffan. Han berättade vad han hade drömt om, tog upp en sak som jag hade gjort på honom en gång, rufsade mig i håret, knödde lite på mig mm. Så beter han sig nästan var gång vi träffas.