Borttappat!
Hej!
Nu är det såhär att vi har tappat bort en digitalkamera av märket Canon Powershot A400 sedan ett par månader tillbaka. Vi har letat o letat men vi hittar den inte. Kan någon av er hjälpa oss att hitta den? Bifogar en bild (länk) på kameran om det hjälper, kanske?
http://www.oszone.net/user_img/050815101313/75421.jpg
VÄLDIGT tacksam för hjälp!
Jag kan inte hjälpa dig, men min mormor sa alltid så finurligt och illmarigt… Allt som inte är stulet kommer igen!
Hehe, ja, vi får väl hoppas på det! Putt!
hmm…vad jag upplever är en verkstad, garage eller liknande jag kan känna lukten av t.ex olja, verktyg mm där finns kameran och det är ung man som är "slarvern"….lycka till Oona

Jag ser ett bilsäte, jag får känslan av att kameran ligger UNDER ett bilsäte…
Hoppas ni hittar kameran!
Kramar//Carro
Tack ^^ Ska leta!
Nej, den var då inte där. Iallafall inte i vår egen bil/garage. Någon annan tror sig veta ngt? :)
Tack för hjälpen iallafall.. :)
Min första känsla var att den är stulen….men jag har säkert fel.
Jag litar ännu inte på det som kommer till mig.
Okej! ;) Nej, jag tror faktiskt inte att den är stulen.
Putt!
#8 Vad skönt att höra….nästa (kanske)tänkbara ,en ljusgrå eller ljusblå jacka,i fickan.
Jag vet inte om det stämmer heller,men det lönar sig kanske att titta ,ifall det finns en sådan jacka.En jacka ni inte använder så ofta,typ vindskyddsjacka.
Det jag såg var att den finns i någon stuga på landet i köksdelen, ser den stå intill en balja av något slag…diskbalja.
Lycka till! 
#9, nej, inte i en jackaficka tyvärr. :(
#10, det är lite svårt att veta var. kan du se ngt annat som ger ett humm om VART någonstans den finns? Sverige?
JA absolut i Sverige antigen i en stuga som du/ni äger eller så i nån stuga ni vistats i rätt så nyligen :)
Ljus Carina
Kan ha tappats utomhus….hittades och ligger nu på ett mörkt ställe, typ en låda/box
#12, ser du att det kan ligga i Dalarna eller Sälen? :P
#13, vet du var lådan/boxen är? :)
Det är svårt att känna. Men det finns en koppling till er. Så antingen om det är natur kring ert hem eller ev. en stuga…ni kanske t om har besökt någon då den försvann. Ja det är lite gissningar. Men platsen den försvann på tycks ha en koppling med er i alla fall. Svårt att få fram mer tyvärr
Var i Sverige mer precist kan jag inte säga du får nog kolla båda ställena om du varit där 
Ljus Carina
Hm…kan vara Dalarna, någonstans i ett växthus eller redskapsbod…svårt att säga….ligger i en låda, kan vara av plast….jag hoppas du hittar den hur som helst.
Lycka till!
Återkom gärna och berätta OM du hittar kameran och var 
Ljus Carina
Hittar den inte :/
Någon som har tips var den kan vara?
PUTT!

Hjälper till att putta upp denna tråd, hoppas ni hittar kameran!
Jag ser fortfarande att den ligger i en bil.. Men inte vart bilen finns..

Min första känsla var att den befinner sig i nån skog där du har varit.
Okej. :/ Har fortfarande inte hittat den.
Något mer?
Putt