15.000kr borta!
Jag har hittar inte mina 15.000kr! Åkte till London och när vi skulle ha pengarna så var de borta. Det är över 2 år sedan å vi har letat överallt massor av gånger men inte har de kommit fram. Det gnager i mig hela tiden………..var tog dom vägen?
Finns det någen som kan "hitta" dessa, så jag blir lugn?????
mvh
n-train
Utan att vara medium så skulle jag tro att du blivit bestulen. Om dom försvann när du reste, alltså.

Oj, vad tråkigt att förlora så mycket pengar.
Jag skulle bli väldigt ledsen också.
hoppas du får hjälp

Skrev kanske lite luddigt……….! Vi lade undan pengarna på ett säkert ställe………..men när vi skulle ta fram dom fanns pengarna inte där!!!!!!!! har jag letat dåligt…..eller, ingen hade nyckel att komma in i lägenheten när vi var borta!
Oj då, själv gömde jag 800:- i fläkten för länge sedan. Det var mycket pengar då och jag hittade dom inte förrän jag flyttstädade lägenheten många år sedan. De var flottiga och jag fick som tur var byta in dom på banken 

#5 Hahahaha ja det var ju ett ställe att gömma pengar på! :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
På den tidan var jag lite mer begränsad med ekonomin så då gömde jag pengar här o där, när jag var pank var det bara o börja skattjakten hemma. Det blev som en egen rolig lek.
Du kanske skulle fråga Vibeke, hon hittade mina bilnycklar igår kväll! Imponerande!!
Ja, hon var ju klockren *skrattar* Vår nya sakletare! Hon lär få fullt upp

För jättemånga år sen gömde jag bankböckerna på ett säkert ställe i lägenheten när vi åkte på semester. När jag kom hem hade jag glömt detta och letade som en galning. Så småningom hittade vi de i ramarna på fotografier. Jag hade tagit isär ramen och lagt de bakom fotot….

#10 hahaha ja det kanske är bra att glömma ibland för det blir ju roligare när man väl hittar dom sen 
Elisabeth

Hitta pengar är kul, speciellt när man är utan. Händer mig med ibland o det är alltid lika roligt.

#12 När barnen var små så köpte min sambo väldigt mycket trisslotter så jag fick gömma pengar i böker som jag visste att han inte läste. Mina systrar hade väldig kul åt det där. En gång så planerade vi att göra en resa tillsammans och jag sa att jag inte hade råd, då sa syrran till mig att jag kunde ju bläddra genom alla sidorna i böckarna för det kanske fanns en del som var glömt 
Elisabeth

hehehe ja det var ju en toppenide. Fick du ihop till resan?

#14 Ja det löste sig genom att jag fick oväntade pengar så det var väl en mening med att jag skulle åka med.
Men i bökerna fanns inget dolt bland sidorna 
Elisabeth

#15# Härligt när livet flyter på så bra. Du behövde väl den där resan då.