Ansikte i orben?

Ingen? Ett litet litet ansikte i vänstra kanten?

Japp, jag ser

jag ser det oxå
Jag ser 5 olika ansikten. 3 st herrar på höger sida varav en har solglasögon. Den 4:e till vänster är oxå en man och en äldre dam i mitten med stora utsående ögon.

en liten flicka med ljuslockigt hår
Jag ser en massa olika former bara. Dom liksom ändrar sej hela tiden, men kan inte se nåt ansikte..
jag ser ansiktet i vänstra kanten… får en positiv känsla av de

Till och med jag ser ett ansikte till vänster,som aldrig annars ser nåt i orberna!Känner trygghet av att titta på ansiktet./Ewa

Ser en man med långt skägg uppe i höger hörn
Herregud! är jag den enda som INTE ser nått?! Ser ett bowlingklot. hahaha. ^^ tre små hål i ena hörnet. annars ser jag inget! 

Jag såg först en drake och sedan en katt, men inget människo ansikte. På något sätt ändrades innehållet hela tiden.
Malin

Tror att jag ser 2 ansikten, jisses första gången jag ser i orb…

Visst syns ansiktet! Lite "pluttig" näsa,verkar vara mansperson?
Jag är inte så bra på det här men jag ringa in det jag fick fram, sen tyckte jag mig se ett ansikte vid ringen till vänster.
#14 Bilden då? ;D

skrattar lite men jag tycker mej se en katt i vänstra hörnet :) skojjar inte
ett ansikte ganska långt ner i vänstra kanten, ser ut som en blanding mellan djävul och katt..
jag ser fler likanden asikten i överallt.
min första anblick gav mig ett bowling klot och sedan en kvinna med lång hals och 40 tals frisyr.

Kollat o kollat bilden. Jag ser ett ansikte lite på snedden i Orben som täcker hela orbens bredd (ett tecknat ansikte). Kan även se det lilla (tecknade) ansiktet i väster nederkant. Sen säger jag som angstorpet #11, seendet förändras hela tiden, så jag valde att sluta stirra mer på orben 
#16 Det gjorde jag med..

# 16 Kan du se färgerna på katten?
Jag ser en massa ansikten, beroende på hur man vänder huvudet.
Tycker mig se text i taket, lite grönaktig text ( på vissa ställen) nån mer som ser det?
På den första såg jag flera ansikten men på den sista syns bara som ett "fingertag" på bowingklot.