Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 2059 ggr
Orbit
0

Ansikte i orben?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, är det någon mer än jag som kan se ett ansikte i den här orben??

Orbit
0

Ingen? Ett litet litet ansikte i vänstra kanten?Fot i munnnen

Morsan1
0

Japp, jag ser

fru_L
0

jag ser det oxå

april4
0

Jag ser 5 olika ansikten. 3 st herrar på höger sida varav en har solglasögon. Den 4:e till vänster är oxå en man och en äldre dam i mitten med stora utsående ögon.

topsie
0

en liten flicka med ljuslockigt hår

Sara87
0

Jag ser en massa olika former bara. Dom liksom ändrar sej hela tiden, men kan inte se nåt ansikte..

probiotica
0

jag ser ansiktet i vänstra kanten… får en positiv känsla av de

EwaKristina
0

Till och med jag ser ett ansikte till vänster,som aldrig annars ser nåt i orberna!Känner trygghet av att titta på ansiktet./Ewa

JuniorHappySpirit
0

FörvånadSer en man med långt skägg uppe i höger hörn

KuroTenshi
0

Herregud! är jag den enda som INTE ser nått?! Ser ett bowlingklot. hahaha. ^^ tre små hål i ena hörnet. annars ser jag inget! Fundersam

angstorpet
0

Jag såg först en drake och sedan en katt, men inget människo ansikte. På något sätt ändrades innehållet hela tiden.

Malin

Tesan
0

Tror att jag ser 2 ansikten, jisses första gången jag ser i orb…

Sonnevall
0

Visst syns ansiktet! Lite "pluttig" näsa,verkar vara mansperson?

Hannah0211
0

Jag är inte så bra på det här men jag ringa in det jag fick fram, sen tyckte jag mig se ett ansikte vid ringen till vänster.

Sara87
0

#14 Bilden då? ;D

harmoniee
0

skrattar lite men jag tycker mej se en katt i vänstra hörnet :) skojjar inte

miQaela
0

ett ansikte ganska långt ner i vänstra kanten, ser ut som en blanding mellan djävul och katt..

miQaela
0

jag ser fler likanden asikten i överallt.

TantAlma
0

min första anblick gav mig ett bowling klot och sedan en kvinna med lång hals och 40 tals frisyr.

Sissan3
0

Kollat o kollat bilden. Jag ser ett ansikte lite på snedden i Orben som täcker hela orbens bredd (ett tecknat ansikte). Kan även se det lilla (tecknade) ansiktet i väster nederkant. Sen säger jag som angstorpet #11, seendet förändras hela tiden, så jag valde att sluta stirra mer på orben Flört

Hannah0211
0

#16 Det gjorde jag med..

Orbit
0

# 16 Kan du se färgerna på katten?

Dezzan
0

Jag ser en massa ansikten, beroende på hur man vänder huvudet.

Tycker mig se text i taket, lite grönaktig text ( på vissa ställen) nån mer som ser det?

Hannah0211
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu ska nog bilden funka

Dolleminas
0

På den första såg jag flera ansikten men på den sista syns bara som ett "fingertag" på bowingklot.